اخبار داغ

مدیرکل امور روستایی استانداری:

401پروژه دهیاری‌های قزوین در دهه فجر افتتاح می‌شود

401پروژه دهیاری‌های قزوین در دهه فجر افتتاح می‌شود
مدیرکل امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری قزوین از افتتاح401 پروژه دهیاری‌های استان در دهه مبارک فجر خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکرم نجفی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: 401پروژه دهیاری‌های استان در دهه مبارک فجر با 340میلیاردریال اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: از بین این پروژه‌ها، 127طرح با 150میلیاردریال اعتبار مربوط به زیرساخت معابر روستایی و 156 طرح نیز به عملیات جدول گذاری معابر اختصاص دارد. 

به گفته این مسئول، 62 پروژه نیز مربوط به بازگشایی معابر و اجرای دیوارهای حایل، 16 طرح شن ریزی معابر، هفت طرح خدمات بهسازی، 24 پروژه اجرای خدمات بوستان روستایی و نصب سطل‌های زباله و 9 پروژه نیز در بخش خانه های ورزش و ساختمان دهیاری‌ها است. 

مدیرکل امور روستایی استانداری یادآور شد: از ابتدای تاسیس دهیاری‌ها در سال 82 تا امسال 150هزار میلیارد ریال به دهیاری‌های سراسر کشور تخصیص یافته که 75درصد آن مربوط به دولت یازدهم و دوازدهم بوده است. 

وی در ادامه، آموزش به دهیاران را از اولویت های اداره کل امور روستایی استانداری قزوین برشمرد.

نجفی تصریح کرد: پس از انتخابات دوره پنجم شوراهای شهر و روستا و با توجه به جایگزینی 70 درصدی دهیاران و حضور نفرات جدید، برگزاری دوره‌های آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات دهیاری‌ها را در راس برنامه‌های خود قرار داده است. 

وی در پایان گفت: استان قزوین دارای 630دهیاری و 823روستا است که براساس سرشماری سال 95 دارای 321 هزار و 610 نفر جمعیت بوده اند.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه