اخبار داغ

نوبخت: از سال آینده پرداخت یارانه‌ها ‌استانی می‌شود

نوبخت: از سال آینده پرداخت یارانه‌ها ‌استانی می‌شود
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با تاکید بر اینکه از سال آینده پرداخت یارانه‌ها در کشور استانی می‌شود، گفت: ‌‌۴ هزار نفر‌ در شهرستان رودبار از سال آینده ‌یارانه‌ می‌گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدباقر نوبخت در دیدار با اهالی روستای‌ کپری رودبار جنوب با اشاره به اهداف سفر دولت مردان به استان‌ها و شهرستان‌های کشور اظهار داشت: سفرهای مسئولان دولت ‌برای رفع مشکل محرومان جامعه است و امیدوارم که بتوانیم گوشه‌ای از مشکلات محرومان را برطرف کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه عده‌ای در این منطقه محروم یارانه نمی‌گیرند، گفت: دستور رسیدگی به امور یارانه این منطقه به‌زودی صادر می‌شود تا نیازمندان به حق خود برسند.

,

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با تاکید براینکه از سال آینده پرداخت یارانه‌ها در کشور استانی می‌شود، بیان کرد: علاوه بر سهمیه استان کرمان، 4 هزار نفری که در شهرستان رودبار هنوز یارانه نمی‌گیرند به سهمیه استان کرمان افزوده می‌شوند.

,

وی با بیان اینکه این منطقه بیش از 7 هزار مسکن روستایی نیاز دارد، که رئیس بنیاد مسکن کشور قول مساعد برای پیگیری این مسئله دادند افزود: به هر تعداد که این شهرستان نیاز به مسکن روستایی داشته باشد مازاد بر آن به این شهرستان سهمیه داده می‌شود.

,

در حاشیه این بازدید نوبخت در تماس تلفنی با تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گزارش‌های مسئولان در زمینه مسکن و خدمات رسانی در این منطقه را اعلام و دستور رسیدگی به رفع این مشکلات در اسرع وقت را داد.

,

معاون رییس جمهور با بیان اینکه در این منطقه حدود 3 هزار و 400 بافت فرسوده وجود دارد گفت: هدیه این سفر به رودبار جنوب این است که تمام مشکلات خدمات‌رسانی منطقه حل شود.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه