اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خبر داد:

همکاری با ۱۷ استان در طرح همسایگان خورشید

همکاری با ۱۷ استان در طرح همسایگان خورشید
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ضمن اعلام همکاری ۱۷ استان در طرح همسایگان خورشید، افزود: این استانها همکاری قابل توجهی با ما داشتند و از همکاری امدادگران و نجاتگران این استان ها در طرح ملی همسفران خورشید تقدیر و تشکر می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشهدپیام، سیدمجتبی احمدی ظهر امروز در همایش تجلیل 500 نفر از برترین‌های منتخب جمعیت هلال احمر خراسان رضوی و ارتقاء درجه و نشان امدادگران و نجاتگران استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و گلستان،ضمن بزرگداشت یاد و خاطر شهدای هلال احمر گفت: از بزرگترین افتخارات مجموعه هلال احمر در خدمت رسانی بی‌منت آن بوده، خدمتی که با تقدیر ویژه مقام معظم رهبری همراه بوده، چرا که خدمتگزارن مردم در جمعیت هلال احمر خدمتی داوطلبانه دارند و این امر باعث افزایش چندبرابری ارزش خدمت اینها می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدپیام,

سید مجتبی احمدی افزود: بعد از طرح نوروزی، طرح ملی همسفران خورشید از مهم ترین و پرکارترین ماموریت های ما در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی بوده است.

,

وی ضمن اعلام همکاری ۱۷ استان در طرح همسایگان خورشید، افزود: این استانها همکاری قابل توجهی با ما داشتند و از همکاری امدادگران و نجاتگران این استان ها در طرح ملی همسفران خورشید تقدیر و تشکر می کنیم.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ضمن تاکید بر افزایش انسجام و هماهنگی بهتر در خدمت رسانی با ملی شدن طرح همسفران خورشید، اظهار کرد: در ایام دهه شفاعت بیش از 1200 داوطلب جمعیت هلال احمر به خدمت‌رسانی به زائران پیاده امام رضا(ع) مشغول بودند هرچند قادر به تشکر از زحمات بی دریغ این بزرگواران نیستیم اما بی شک مزد خویش را از امام رئوف(ع) خواهند گرفت.

,

احمدی تصریح کرد: در راستای افزایش سطح کیفی خدمت رسانی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر به تعامل بین بخشی و همکاری لازم بین نهادهای خدمت‌رسان و امدادی مخصوصا در شرایط بحرانی، حوادث و بلایای طبیعی و غیرطبیعی داریم تا موجه ترین خدمت رسانی ممکن به حادثه‌دیدگان را داشته باشیم و حال خوشبختانه این هماهنگی‌ بین دستگاه ها در خراسان رضوی به‌خوبی دیده می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه