اخبار داغ

دانا گزارش می دهد:

فستیوال تغییر پست بازیکنان در پرسپولیس

فستیوال تغییر پست بازیکنان در پرسپولیس
برانکو سرمربی پرسپولیس در نیم فصل دوم دست بازتری برای انتخاب سیستم، ایجاد تغییر در ترکیب و انجام تعویض در طول مسابقات خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در یک سال محرومیت، سرمربی تیم پرسپولیس سعی کرد تا با چند پسته کردن مهره هایی نظیر آدام همتی، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی و دیگر بازیکنان کار تیمش را راه بیاندازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

آدام مدافع شد،شجاع به راست رفت

, آدام مدافع شد،شجاع به راست رفت,

مثلا آدام همتی که به عنوان یک مهاجم به پرسپولیس آمد، در پست دفاع راست، هافبک راست و هافبک چپ بازی کرد یا سیامک نعمتی که در پیکان صرفا یک هافبک کناری بود، در پست دفاع راست یا مهاجم بازی کرد. همچنین احمد نوراللهی نیز در پست هافبک کناری بازی کرد و حتی به تیم ملی هم دعوت شد و در بازی با ویتنام نیز بیشتر دقایق را به عنوان هافبک چپ سپری کرد. شجاع خلیل زاده هم که سال های سال در پست دفاع میانی به کار گرفته شد از بازی با الدحیل به منطقه راست دفاع انتقال یافت.

,

پایان دوران تغییر پست ها

, پایان دوران تغییر پست ها,

پرسپولیس در تابستان با جذب مهدی ترابی، مهدی شیری، مهدی شریفی سعید کریمی و سروش رفیعی گام بلندی برای نقل و انتقالات زمستانی برداشت. آن ها در پنجره نقل و انتقالاتی جاری نیز محمد نادری دفاع چپ و وسط سابق تراکتور و ماریو بودیمیر مهاجم بلند قد دینامو زاگرب را جذب کردند تا مصدومیت محمد انصاری و جدایی گادوین منشا به چشم نیاید. جدایی فرشاد احمدزاده، صادق محرمی و وحید امیری در تابستان از پرسپولیس هم مزید بر علت شد تا تغییر پست ها در پرسپولیس رخ دهد.

,

نقطه امید برای قلب دفاع 

, نقطه امید برای قلب دفاع ,

می توان بخش اعظمی از موفقیت قرمزها در دوران محرومیت را  به عملکرد دفاعی مرتبط دانست. اکنون قرمزها به جز شجاع و جلال هیچ دفاع وسط تخصصی دیگری را در فهرست خود ندارند و تنها محمد نادری، محسن ربیع خواه و حسین ماهینی می توانند در این پست بازی کنند. نادری فصل گذشته کارش را به عنوان دفاع چپ با تراکتور آغاز کرد اما در ادامه به دفاع وسط منتقل و مطمئن ظاهر شد. او مهم ترین آلترناتیو برای بازی در این قسمت از زمین است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه