اخبار داغ

پس از گلایه‌های مردمی از تغییر ماهیت مشهد الرضا توسط برخی عوامل شهری؛

شهردار مشهد: خادم درگه عشقیم و رضا(ع) نور امید

شهردار مشهد: خادم درگه عشقیم و رضا(ع) نور امید
شهردار مشهد با انتشار توئیتی نسبت به موج گلایه‌های مردمی نسبت به تغییر ماهیت مشهد مقدس که توسط برخی عوامل شهری در روزهای گذشته اتفاق افتاده بود، واکنش نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، پس از حواشی فراوان در فضای مجازی پیرامون تغییر نام «راهنمای زائر» به «راهنمای سفر» توسط معاونت فرهنگی شهرداری مشهد، امروز محمدرضا کلائی شهردار مشهد با انتشار توئیتی نسبت به این حواشی واکنش نشان داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

کلایی در صفحه توئیتری خود نوشت: خادم درگه عشقیم و رضا(ع) نور امید، ما به این در نه پی حشمت و جاه آمده‌ایم.

,


بسیاری از فعالان فرهنگی مشهد نیز نسبت به این واکنش مثبت شهردار در صفحات توئیتی خود نوشتند.

, ,
,

امینی فر با بازنشر توئیت شهردار مشهد در صفحه توتیئر خود نوشت: واکنش مثبت شهردار مشهد الرضا به موج گلایه های مردمی نسبت به تغییر ماهیت شهر مشهد مقدس که توسط برخی عوامل شهری در روزهای گذشته اتفاق افتاده بود.

,

, ,

مباشر نیز اینگونه نسبت به توئیت شهردار واکنش نشان داد: بسیار عالی! این یعنی شما خادم مشهد الرضا هستید

,

, ,

در اظهارنظری دیگری حسن حقی یکی از فعالان فرهنگی و دانشجویی مشهد نوشت: شهردار محترم مشهد خود را خادم امام رضا(ع) معرفی کرده؛ خادم تمام توان خود را صرف خدمت به مشهد الرضا می‌کند. این شروع شما را ارج می‌نهیم و مادامی که برخلاف دیگران در مسیر خدمت به امام مهربانی‌ها و زائران ایشان باشید در کنار شما هستیم.

,

 

,

, ,

شایان ذکر است که طی هفته جاری معاونت فرهنگی شهرداری مشهد اقدام به حذف اسم راهنمای زائر کرده و به اطلاعات سفر تغییر نام داده است.

این اقدام واکنش‌های فراوانی به همراه داشت، فعالان فرهنگی مشهد با اعلام اینکه همه زائر الرضا(ع) هستیم، مخالفت خود را با طرح‌های معیوب و شکست خورده معاونت فرهنگی اعلام کردند.

,
,
,

پیش از این نیز صبح توس در گزارش به این واکنش ها پرداخته بود. http://sobhtoos.ir/post/342997

, http://sobhtoos.ir/post/342997,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه