اخبار داغ

به دنبال بارش‌های اخیر رخ داد:

طوفان و تندباد چهارمحال و بختیاری را درنوردید/ قطع ارتباط ۱۴۹ روستا در کوهرنگ+تصویر

طوفان و تندباد چهارمحال و بختیاری را درنوردید/ قطع ارتباط ۱۴۹ روستا در کوهرنگ+تصویر
به دنبال فعالیت سامانه بارشی در چهارمحال و بختیاری تندبادی با سرعت بیش از ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت چهارمحال و بختیاری را درنوردید، همچنین بارش برف در شهرستان کوهرنگ راه ارتباطی ۱۴۹روستا را مسدود کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ در هفته گذشته دو سامانه بارشی قوی چهارمحال و بختیاری را فرا گرفت و بارش‌هایی به‌صورت برف و باران و وزش باد، عمده فعالیت این سامانه‌ها در این استان بود.

طوفان و تندباد با سرعت بیش از ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت چهارمحال و بختیاری را درنوردید

شاهرخ پارسا مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: طوفان با سرعت ۱۳۳ کیلومتر بر ساعت برخی شهرهای استان را درنوردید.

وی تصریح کرد: امروز در اکثر شهرهای چهارمحال و بختیاری شاهد وزش تندباد شدید بودیم و این پدیده خساراتی را نیز به همراه داشت.

پارسا با اشاره به اینکه سرعت وزش باد در شهرستان کوهرنگ به ۱۳۳ کیلومتر بر ساعت رسید اضافه کرد: سرعت وزش باد در دیگر مناطق استان ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت است.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از تداوم وزش بادهای شدید تا فردا در استان خبر داد و از مردم خواست از تردد بی‌مورد در مناطق مختلف، پارک خودرو در حوالی ساختمان‌های در حال ساخت و تابلوهای نصب شده خودداری کنند.

وی ادامه داد: این سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز از مناطق مرکزی و شرقی خارج می‌شود و تا اواسط فردا تا مناطق غربی و کوهرنگ فعالیت دارد.

وقوع ۷۲ حادثه نتیجه وزش تندباد و طوفان در شهرکرد

مجید علیپور رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد چهارمحال و بختیاری حجم حوادث ناشی از وزش باد در شهرکرد را بالا اعلام و اضافه کرد: وزش باد شدید و طوفان باعث ۷۲ حادثه تا ساعت ۱۵:۳۰ امروز شده است.

وی ادامه داد: ماموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرکرد به صورت مداوم در حال خدمات‌رسانی می‌باشند و سقوط ۲۷ اصله درخت در معابر، سقوط ۱۷ اصله درخت بر روی کابل‌های برق، سقوط ۱۷ تابلو واحدهای تجاری، سقوط هفت اصله درخت روی خودروها و ویرانی چهار دیوار و سقوط در معابر ازجمله مشکلاتی است که تندباد در شهرکرد ایجاد کرده است.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
, طوفان و تندباد با سرعت بیش از ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت چهارمحال و بختیاری را درنوردید, طوفان و تندباد با سرعت بیش از ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت چهارمحال و بختیاری را درنوردید,
,
, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, وقوع ۷۲ حادثه نتیجه وزش تندباد و طوفان در شهرکرد, وقوع ۷۲ حادثه نتیجه وزش تندباد و طوفان در شهرکرد,
,
,
,
,
,
, ,

 

,

تخریب هفت خانه مسکونی در اردل

, تخریب هفت خانه مسکونی در اردل, تخریب هفت خانه مسکونی در اردل,


این خسارات در سایر شهرستان‌ها نیز چشمگیر بوده است بطوری که فرماندار شهرستان اردل از تخریب هفت منزل مسکونی بر اثر بارش برف و باران در این شهرستان خبر داده است.

,
,
, ,


بارش برف نیز مشکلاتی را برای مردم چهارمحال و بختیاری ایجاد کرده است و سقوط بهمن در گردنه چری و شاه‌منصوری باعث مسدود شدن این محور شده است همچنین ریزش کوه در راه‌ها و لغزندگی معابر خطراتی را برای تردد در سایر محورها ایجاد کرده است.

قطع ارتباط  ۱۴۹ روستا در کوهرنگ

مرتضی زمان‌پورفرماندار کوهرنگ از قطعی برق و مسدود شدن راه ارتباطی ۱۴۹روستای این شهرستان خبر داد و بیان داشت: هم‌اکنون برق ۸۷ روستای بخش بازفت، ۴۲ روستا بخش دوآب صمصامی و ۲۰ روستای منطقه میهه –تنگزی به علت افتادن پایه‌های برق قطع شده است.

,
,
,
, قطع ارتباط  ۱۴۹ روستا در کوهرنگ, قطع ارتباط  ۱۴۹ روستا در کوهرنگ,
,
,
, ,


وی با بیان اینکه راه ارتباطی این روستاها هم به علت کولاک برف و وزش شدید باد با مرکز این شهرستان قطع است ادامه داد: برق ۱۵ روستای دهستان موگویی با ژنراتور وصل است.

انتهای پیام/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه