اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

تسلط نامشروع رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین‌ فلسطین/ آمریکا دشمن همیشگی نظام اسلامی است

تسلط نامشروع رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین‌ فلسطین/ آمریکا دشمن همیشگی نظام اسلامی است
نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: رژیم غاصب صهیونیستی با زور و با حمایت استکبار جهانی بر سرزمین‌ های اسلامی و فلسطین به صورت نامشروع مسلط شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا،آیت ‌الله شیخ علی خاتمی امروز در خطبه‌ های نماز جمعه این هفته شهر زنجان،اظهار داشت: با اشاره به اینکه روز غزه به عنوان یکی از روزهای حساس در مقابله با استکبار جهانی است، اظهار داشت: غزه مکانی با مساحت کوچک و با جمعیت حدود ۲ میلیون نفر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی با زور و با حمایت استکبار جهانی بر سرزمین‌ های اسلامی و فلسطین به صورت نامشروع مسلط شده است و با حمایت کشورهای استکباری و مرتجع منطقه به حیات خود ادامه می‌ دهد.
خطیب جمعه زنجان با اشاره به شکست رژیم غاصب اسرائیل در جنگ‌ های متعدد با حزب الله لبنان، خاطرنشان کرد: در جنگ ۲۲ روزه رژیم صهیونیستی یک هزار و ۴۵۰ نفر را در این جنگ شهید کرد.

,
,

آیت الله خاتمی با بیان اینکه تقدیم چنین شهدایی نشان می ‌دهد که مقاومت هزینه دارد،خاطرنشان کرد: مقاومت مردم فلسطین موجب عقب ‌نشینی و ایجاد آتش‌ بس شد.

,

وی با بیان اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری نیز تنها راه پیروی ایستادگی و مقاومت است، ادامه داد: مقاومت مردم موجب پایداری فلسطین می شود و در آینده نزدیک شاهد نابودی این رژیم منحوس خواهیم بود.

,

امام جمعه زنجان با تسلیم ایام سالروز شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا (س)،برضرورت الگوی گیری از این بانوی اسلام از سوی بانوان جامعه تاکید کرد.

,

آیت الله خاتمی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،بیان داشت: به کوری چشم دشمنان، نظام و انقلاب با صلابت به پیش خواهد رفت و دشمن آرزوهای خود را به گور خواهد برد.

,

وی برضرورت برگزاری باشکوه جشن ‌های انقلاب تاکید کرد و افزود:باید مراسم ایام فاطمیه به نحو مطلوبی برگزار شود.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به مقاومت ملت ایران در مقابل رژیم شاهنشاهی اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه رژیم شاه در چهارم بهمن فرودگاه‌ها را بست تا هواپیمای امام وارد فرودگاه نشود اما با ایستادگی ملت این توطئه نیز شکست خورد.

,

امام جمعه زنجان شعار مرگ بر امریکا را برای مقابله با ظلم و ستم امریکا عنوان و اضافه کرد:آمریکا هرگز از دشمنی علیه کشور ما کوتاه نمی آید و نباید تصور کنیم که با اعتماد به آمریکا،این کشور دست از دشمنی برمی ‌دارد.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان حمایت از صدام، برنامه‌ریزی کودتا، زدن هواپیمای مسافربری ایران و هدف قرار دادن نفتکش‌ های ایرانی را از توطئه های آمریکا عنوان کرد وگفت: از ۶۰ سال پیش توطئه های آمریکا همواره علیه نظام اسلامی وجود داشته است.

,

آیت الله خاتمی اقتدار و سلطه جویی را از خصلت‌ های آمریکا و استکبار جهانی عنوان کرد و گفت: آمریکا همیشه به دنبال منافع خود است و هرگز از دشمنی با ما کوتاه نخواهد آمد.

,

وی افزود:عدم تعهد آمریکا به برجام نیز نشان داد که باید در مقابل آمریکا ایستادگی کنیم.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه