اخبار داغ

در خطبه های این هفته نماز جمعه استان کرمان عنوان شد؛

انقلاب ایران مبتنی بر مکتب زهرایی و حسینی به پیروزی رسیده است/صبوری مردم مهمترین دستاورد انقلاب است

انقلاب ایران مبتنی بر مکتب زهرایی و حسینی به پیروزی رسیده است/صبوری مردم مهمترین دستاورد انقلاب است
آیین نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته نیز با حضور گسترده مردم مومن و انقلابی دیار کریمان در نقاط مختلف استان کرمان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان ؛آیین نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته نیز با حضور گسترده مردم مومن و انقلابی دیار کریمان در نقاط مختلف استان کرمان برگزار شد که مشروح خطبه ها را در زیر می خوانید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

امام جمعه کرمان:انقلاب ایران مبتنی بر مکتب زهرایی و حسینی به پیروزی رسیده/دشمنی آمریکا عمیق و ریشه دار است

, امام جمعه کرمان:انقلاب ایران مبتنی بر مکتب زهرایی و حسینی به پیروزی رسیده/دشمنی آمریکا عمیق و ریشه دار است, امام جمعه کرمان:انقلاب ایران مبتنی بر مکتب زهرایی و حسینی به پیروزی رسیده/دشمنی آمریکا عمیق و ریشه دار است,

حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر کرمان با اشاره به حدیثی از امام علی علیه السلام گفت:خداوند صفات بزرگی دارد و یکی از آنها قدرت مطلق خداوندی است که در قیامت شاهد آن هستیم.

,

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه اعمال و رفتار ما میزان سنجش اعمال ما در قیامت است، عنوان کرد: هر چه رفتار و اعمال ما به رفتار و اعمال پیامبر اسلام(ص) نزدیک‌تر شود در قیامت کار بر ما ساده‌تر می شود.

,

امام جمعه شهر کرمان با بیان اینکه از اسلام باید با تمامیت دفاع کرد، گفت:باید از استکبار و استعمار بیزاری بجوییم.

,

وی با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) قرار داریم،بیان کرد: زندگی ایشان الگوی هر مرد و زن مسلمانی است؛ حضرت زهرا(س) از ترور شخصیت امام علی علیه السلام جلوگیری کرد که این مسئله نشانه صداقت انجام ماموریت حضرت زهرا(س)، شهادت آن حضرت در مسیر ولایت است.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی با تأکید بر اینکه حضرت زهرا(س) سیاست دینی به معنای واقعی کلمه را اجرا کرد، ادامه داد:انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر مکتب زهرایی و حسینی به پیروزی رسیده است.

,

این مقام مسئول افزود:چهل سال قبل در این روزها تشکیل کمیته استقبال از امام(ره) را داشتیم و امامی به کشور آمد که دست طاغوت و استکبار را از کشور برای همیشه قطع کرد.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمان عنوان کرد:برخی گمان می کنند با مذاکره دشمنی آمریکا با ما تمام می‌شود اما باید بدانند که دشمنی آمریکا یک دشمنی عمیق و ریشه‌دار است.

,

امام جمعه شهر کرمان با بیان اینکه آمریکا حتی به کشورهایی که تابع آن هستند ظلم می‌کند، ابراز کرد:آمریکا صرفا به دنبال منافع خودش است و با این نگاه با هر چه که بر سر راه آنها باشد مخالفت می‌کنند گفت: آمریکا خوی برتری جویی و استکباری دارد و همه را تحت سلطه خودش می‌خواهد.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی در پایان خاطر نشان کرد:دشمنی آمریکا در جبهه حق و باطل است و با ما وارد یک جنگ ترکیبی اقتصادی، نرم و روانی تمام عیار شده است و سفر وزیر خارجه آمریکا به اروپا برای ایران هراسی است و در دنیا سیاست ایران هراسی را دنبال می‌کند.

,

امام جمعه موقت ریگان:لزومی ندارد در معدن ظفتک افراد بازنشته بکار گرفته شوند/طلب صلح از گرگ کردن اشتباه و خطا است

, امام جمعه موقت ریگان:لزومی ندارد در معدن ظفتک افراد بازنشته بکار گرفته شوند/طلب صلح از گرگ کردن اشتباه و خطا است, امام جمعه موقت ریگان:لزومی ندارد در معدن ظفتک افراد بازنشته بکار گرفته شوند/طلب صلح از گرگ کردن اشتباه و خطا است,

حجت الاسلام مسلم طالبی فرد امروز در خطبه های نماز جمعه ریگان اظهار داشت:عزاداری ها و سوگواری ها در ایام فاطمیه به نحو احسنت انجام شود و حفظ حرمت صورت بگیرد،در ایام فاطمیه بزرگان و ریش سفیدان هر طایفه توجه داشته باشند در این ایام مراسم جشن و شادی برگزار نشود.

,

امام جمعه موقت ریگان ادامه داد:شایسته نیست که مراسم عروسی و آغاز یک زندگی مشترک از زمان عزای اهل بیت شروع شود.جشنی که با آغاز عزای اهل بیت شروع شود خیری در آن نیست.

,

وی اشاره داشت به راه اندازی معدن ظفتک ریگان و تصریح داشت: سعی شود در استخدام نیرو در این معدن از مردم خود ظفتک و  ریگان مورد استفاده قرار بگیرد نه اینکه نیرو از شهرهای دیگر آورده شود.افرادی که بازنشست شده اند لزومی ندارد در معدن ظفتک بکار گرفته شوند و باید از جوان های بیکار و مستعد که میگویند ما کار نداریم استفاده شود و به آنها میدان داد تا خودشان را نشان دهند.

,

طالبی فرد بیان داشت:ایام باشکوه دهه فجر و پیروزی انقلاب را باید گرامی داشت و باید دشمن بداند این مردم هنوز پای انقلاب هستند.در این ایام توجه بیشتری به محرومین بشود تا مردم به کمال رسیدن انقلابشان را حس کنند و بفهمند انقلاب به کمال رسیده است.

,

این مقام مسئول تصریح داشت:معنا ندارد که برخی وزرای دولت اسلامی فاصله  طبقاتی بین خود و مردم را چنان زیاد کرده اند که برخی با یارانه زندگی خود را سپری می کنند و اما آنها ۵۰میلیون حقوق می گیرند،این در شان نظام جمهوری اسلامی نیست،معناندارد برخی ها چنین خرج های گزافی را داشته باشند.

,

وی در ادامه عنوان کرد:زیبنده انقلاب اسلامی نیست که برخی مدیران با حقوق نجومی زندگی می کنند اما یک خانواده شرمنده ۵ هزارتومن پول برای بچه اش باشد،چه فرقی است بین فرزندان این مردم با برخی فرزندان بی خاصیت مسولئین که باید در آمریکا و اروپا در رفاه کامل زندگی کنند.

,

امام جمعه موقت ریگان در ادامه افزود:برخی ها عمدا کار نمی کنند و بودجه را کم می کنند تا صدای مردم در بیاید.رهبری چندین سال است که شعار سال را اقتصاد مقاومتی قرار میدهند زشت است برای مسولین که رهبر این نظام بگوید من از مشکلات معیشتی مردم و آن جوانی که دست خالی به خانه اش میرود و شرمنده است من بیشتر شرمنده ام، مردم باید بصیرت داشته باشند باید کم کاری ها و مسببین کم کاری ها را بشناسند.

,

طالبی افزود:در چهل سالگی انقلاب باید با افرادی که کم کاری می کنند و کارنمی کنند باید بازخواست شوند و سوال کرد که چه کردید با این انقلاب و نظام و خون شهدا.مگر شهدا رفتند کشته شدند تا برخی مسئولین بنشینند حکومت کنند و پاسخگوی ملت و مردم نباشند؟ آمریکا قابل صحبت کردن نیست،طلب صلح از گرگ کردن اشتباه و خطا است،میخواهد برجام باشد یا fatf هیچ فرقی نمیکند.

,

وی ادامه داد:آمریکایی که یک خانم خبرنگار مسلمان را بازداشت کند که چرا حرف زدی معلوم است که نمی شود با آن صحبت کرد،باید به جوانان خودمان اعتماد کنیم و به آنها بها بدهیم و چشم امیدمان را از غرب برداریم.

,

امام جمعه موقت ریگان افزود:بعضی ها می گویند چرا انتقاد می کنید ما احتیاج به وحدت داریم من در جواب آنها می گویم بله وحدت لازم است و باید باشد اما وحدتی که همه سکوت کنند و حرف نزنند تا حقوق نجومی بگیران بیشتر شود و آنها گستاخ تر شوند و مستضعفین فقیرتر شوند این اسمش وحدت نیست خیانت است، خیانت است به این نظام و انقلاب و خون شهدا.

,

امام جمعه رفسنجان:صبوری مردم مهمترین دستاورد انقلاب است

, امام جمعه رفسنجان:صبوری مردم مهمترین دستاورد انقلاب است, امام جمعه رفسنجان:صبوری مردم مهمترین دستاورد انقلاب است,

حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و اصلاح ذات البین با عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: برپایی جلسات عزای ایشان بسیار قیمت دارد و دل اهل بیت عصمت و طهارت خشنود می شود ، شایسته است از منبرهای این ایام نهایت استفاده صورت گیرد.

,

رمضانی پور با اشاره به حوادث بهمن سال 57 و زمینه سازی برای پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: کشور در سال 57 غرق در تظاهرات و اعتراض بود آمریکایی ها و انگلیسی ها مرتب دست و پا می زدند که رژیم شاه خائن را حفظ کنند اما کاری نتوانستند از پیش ببرند، چون اراده خداوند اینطور بود که شما مردم پیروزی شوید و نظام و انقلاب اسلامی به چهل سالگی رسیده است .

,

خطیب جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: مسئولان عزیزمان در دولت، مجلس، دستگاه قضا ،نیروهای نظامی و انتظامی و ارتش همه بدانند مهمترین دستاورد این انقلاب و نظام صبوری مردم است ، این معنا را رهبر انقلاب باور دارند و یک روزی ممکن است کاسه صبر آنان لبریز کند هرچند این مردم موقعیت شناس و قدرشناس هستند .

,

رمضانی پور تصریح کرد: آنطور که کشاورزان مطرح می کنند از وضع موجود ناراحت هستند ، مسئولان وعده می دهند اما به وعده هایشان عمل نمی کنند، نماینده محترم تلاش کردند برای استمهال و تسهیلات دادن اما برخی سیستم ها عمل نمی کنند کشاورزان ما ناراحت است اما موقعیت شناس هستند که در این وضعیت تجمع نکنند این صبوری مردم را می رساند.

,

وی خاطر نشان کرد: صبر مردم دلیل بر این نیست که نسبت به عملکرد مسئولان ما ناراضی نباشند ، من خواهش می کنم هر زمانی که می دانید می توانید و عمل کنید، قول دهید و حرف بزنید.

,

رمضانی پور ادامه داد: حتی در لوایح بودجه که دولت به مجلس تقدیم می کند انچه را اجرایی هست بفرمایید، 40 هزار میلیارد تومان برای سرمایه در گردش برای کارخانجات و تولید کنندگان برای کی و چه زمانی است شش ماه دیگر، یک سال دیگر پس از مرگ سهراب ؟

,

وی ادامه داد: کارفرماها الان دست و پا می زنند کارگرشان را نمی توانند اداره کنند و انها را به تعطیلی اجباری میفرستند بعد شما می گویید برای سال آینده درنظر گرفتید چرا امسال در نظر نگرفتید ؛چرا دولت از حقوق های خودش نمی زند تا لااقل این مردم که با 800 هزار تومان زندگی می کنند از یک لقمه نان نیافتند؟

,

خطیب جمعه رفسنجان گفت: شما می خواهید یک عده ولو 5 درصد باشند را در کشور راضی نگه دارید شما درصد بالایی از جامعه را رها می کنید هیچ کس بدخواه شما نیست همه ما دلمان می خواهد این دولت موفق شود این مجلس بتواند کارساز و به موقع عمل کند.

,

رمضانی پور بیان داشت: این انقلاب چهل سالگی اش را خواهد دید، انشالله با همت همین مردم و نسل های آینده این انقلاب را به صاحب اصلی اش خواهیم رساند اما عملکرد شما در تاریخ ثبت می شود که شما چه اقدامی را نسبت به مردم داشتید.

,

خطیب جمعه رفسنجان با اشاره به برگزاری کنگره 6500 شهید استان کرمان در اسفندماه بیان داشت: یک هفتم شهدای استان در رفسنجان و انار است ، یادواره 950 شهید در 11 بهمن ماه جاری برگزار می شود، خاطرات 950 شهید شهرستان رفسنجان در قالب 6 جلد کتاب تذکره الشهدا به چاپ می رسد همه کمک کنند به ویژه خانواده های معزز شهدادر ثبت خاطره ها که مسئولان هم قدم گذاشتند برای این اقدام.

,

رمضانی پور در ادامه به تصویب لایحه استانی شدن انتخابات در مجلس اشاره کرد و گفت: استانی شدن انتخابات مجلس ضررهایی زیادی دارد هم برای کشور ، هم مردم و هم نمایندگان اما برخی مجلسی ها کلیات این طرح تصویب کردند ، چه منافعی نصیب شما می شود ، با اجرایی شدن این طرح برخی شهرها بدون وکیل می شوند و از طرفی نماینده ای که قدرت مالی زیادی نداشته باشد نمی تواند رای بیاورد.

,

وی خاطر نشان کرد: مجلس کاری نکند که بعدا پشیمان شود ، مجلس پخته عمل کند برای لوایح وقت بگذارند بعد تصویب کنند، نه ظرف 20 دقیقه برجام را تصویب کنند و به ان افتخار هم بکنند و یا لوایح چهارگانه اف ای تی اف و امثال اینها . چرا می خواهید همه اینها را بفروشید مجلس به کجا می رود ، مجلسی ها هوشمندانه عمل کنید ، به قوانین بپردازند و برای آنها وقت بگذارید و بعد عمل کنید.

,

رمضانی پور گفت: این دولت مامور است که لوایح چهارگانه FATF را به هر شکل شده مصوبه اش را بگیرد و اقدام کند؛ اینقدر خوش خدمتی به اروپایی ها و کشورهای غربی نمی خواهد بکنید به فکر نجات کشور خودتان باشید.

,

امام جمعه رفسنجان ضمن قدردانی از زحمات حجت الاسلام سید محمود حسینی امام جمعه موقت شهرستان و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان داشت: ایشان عمر خودشان را در کارهای تبلیغی، فرهنگی و موعظه صرف نمودند و ادامه می دهند و امروز به مقام بازنشستگی نائل شدند ایشان عضو موثر فرهنگی و تبلیغی در شهر خواهند ماند.

,

وی همچنین از تلاش های حسین صفری رئیس سابق دفتر شورای نگهبان در رفسنجان تقدیر کرد و گفت: ایشان بیش از 20 سال تلاش کردند و این مقام را سپردند به آزاده جانباز و فرهنگی فرهیخته آقای حسینی نسب که تنها 22 سال خدمت کردند ، این جایگاه ولایت و امامت است باید در صحنه باشیم و به نظام و انقلاب کمک کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه