اخبار داغ

امام جمعه قم:

دست خائنان به قم را قطع خواهیم کرد/ ارائه آمار از سوی دلتمردان دردی از مردم دوا نمی کند

دست خائنان به قم را قطع خواهیم کرد/ ارائه آمار از سوی دلتمردان دردی از مردم دوا نمی کند
امام جمعه قم گفت: ما مردم قم همیشه درصحنه هستیم و به ندای رهبر انقلاب لبیک می گوییم و افراد ناآگاه و غافل را ارشاد می کنیم و دست افرادی که آگاهانه و با برنامه ریزی قصد خیانت به قم را دارند قطع می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، آیت‌الله سید محمد سعیدی امام‌جمعه قم در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به نام های مختلف سوره توبه اظهار داشت: سوره توبه درباره زوایای مختلف اجتماع و جامعه اسلامی مطالبی را مطرح می کند که بسیار جای تأمل و تفکر دارد، این سوره از ابتدا تا انتها احکامی دارد که ناظر بر برخورد اسلام با گروه های مختلف است.

وی بیان داشت: هر دینی به طور طبیعی در مقابل کسانی که طرفدار آن دین نیستند موضع گیری هایی دارد در اسلام ه این موضع گیرها در برابر کفار و مشرکان ، در مقابل یهود و نسارا و در برابر منافقان که خطر منافقان از دو دسته قبلی بسیار خطرناک تر است.

سعیدی بیان داشت: همچنین متمایز و مشخص کردن قشرهای مختلف از یکدیگر در قلمرو اسلامی است زیرا مقام و منزلت همه افراد به یک اندازه نیست عده ای مجاهدانه قیام می کنند و عده ای هم از جهاد فرار می کنند خداوند می فرماید مجاهدان اجر عظیم دارند.

امام جمعه قم تصریح کرد: امام علی(ع) خطاب به همه مردم آنها را دعوت به تقوا می کند تقوا یعنی تخلف نکردن از فرمان الهی و داشتن نظم در کارها انسان ممکن است به درجه ای از تقوا برسد اما نظم نداشته باشد و یا اینکه نظم داشته باشد اما تقوا نداشته باشد.

وی با اشاره به دیدار مردم قم در سالروز حماسه 19 دی با رهبر معظم انقلاب تأکید کرد: رهبر انقلاب در دیدار با هزاران نفر از مردم قم بابیان وظایف مردم و مسئولان روشنگری های مهم را اشاره کردند.

سعیدی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب با تأکید بر این مسئله که قم پایگاه انقلاب است شهر مرکزی و مدال انقلاب را به قم دادند، منظور از این پایگاه، جهاد و اجتهاد و نقطه عطف انقلاب است که جرقه انقلاب از قم شروع شد و سپس اربعین‌های پشت سر هم در شهرهای مختلف برگزار شد تا به پیروزی انقلاب منتهی شد.

می خواهند حوزه را به حاشیه ببرند

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) با اشاره به تأکید رهبری در خصوص توطئه‌های دشمنان علیه قم گفت: دشمنان از دیرباز با مکر و فریب به دنبال این هستند که ایدئولوژی انسان‌ساز اسلام ناب محمدی که بر پایه آموزه‌های اهل‌بیت و هدایت مرجعیت و  روحانیت است این انقلاب را به حاشیه برده و آن را بی‌محتوا کند دشمنان به دنبال جدائی حوزه از انقلاب و حوزه از مردم است.

امام جمعه قم بیان داشت: رهبری فرمودند قم تز انقلاب است و دشمنان می خواهند قم را به آنتی تز تبدیل کنند و در 19 دی امسال به بزرگان و جوانان هشدار دادند که اجازه ندهند قم را از مرکزیت انقلاب خارج کنند.

وی تأکید کرد: از سوئی می‌خواهند حوزه را از انقلاب جدا کنند و تفکر سکولارسیم ترویج کنند از سوئی به فکر این هستند سبک زندگی مردم قم را به سبک زندگی غربی منحرف کنند که مطمئناً مردم غیرتمند قم اجازه نمی دهند که این دست‌های پلید به اهداف خود برسند.

سعیدی اظهار داشت: ما مردم قم همیشه درصحنه هستیم و با هدایت مراجع بزرگوار حوزه علمیه و حمایت مردان و زنان و جوانان قم به کمک خدا و هدایت امام زمان و با برنامه‌ریزی وتدبیر به ندای رهبر انقلاب لبیک می گوییم و افراد ناآگاه و غافل را ارشاد می کنیم و افرادی که آگاهانه و با برنامه ریزی قصد خیانت به قم را دارند بدانند دست خائنان را قطع خواهیم کرد.

اولویت اول مسئولان حل مشکلات معیشتی مردم باشد

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) افزود: رهبری در دیدار با مردم قم فرمودند اولویت اول مسئولان کشور حل مشکلات معیشتی مردم به ویژه قشر ضعیف جامعه باشند ایشان به دولتمردان تأکید کردند که به فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشند، ما هم در پی مطالبه گری رهبر معظم انقلاب از دولتمردان می‌خواهیم به‌صورت ملموس حرکتی نشان دهند و به فکر مردم باشند بسنده کردن به ارائه آمار  سخن دردی از مردم دوا نمی کند.

وی گفت: باوجود تذکرات رهبری خائنان منابع کشور و بیت‌المال را می‌بلعند و مانع پیشرفت کشور می‌شوند این سؤال رهبری فوق‌العاده مهم است که باید پاسخ داده شود، از مسئولان قوه قضائیه می‌خواهیم این حرکت امید ساز برای قطع دستان مفسدان از منابع کشور را ادامه دهند و مراقب دست های مرموز و خطرناک باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, می خواهند حوزه را به حاشیه ببرند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, اولویت اول مسئولان حل مشکلات معیشتی مردم باشد,
,
,
,
,


امام جمعه قم گفت: رهبری تأکید کردند دولتمردان مراقب حرف و رفتار خود باشند و از گرایش به اشرافی گری بپرهیزند دشمنان هم تلاش دارد با شایعه‌سازی مردم را ناامید  و مضطرب کند اما دشمنان در این راه شکست خواهند خورد، مردم با شگردهای دشمنان مقابله کنند مسئولان هم با حمایت از تولیدات داخلی به پیشرفت کشور کمک کنند و جوانان هم در راستای اهداف انقلاب و رهبری در فضای مجازی فعالیت اثرگذاری داشته باشند.

سعیدی با اشاره به تأکید رهبر در خصوص داشتن شجاعت و عقلانیت در برابر دشمنان خاطرنشان کرد: از یاوه‌گوئی اروپا و آمریکا نترسید و بدنید که امضا و تهدید این‌ها اعتبار ندارد این  سخن رهبر در راستای سخن امام خمینی است که فرمودند قدرت حقیقی قدرت خداوند است و قدرت‌های این‌ها دنیایی و پوشالی است و فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی گفت: مسئولان باید به استحکام تولیدات داخلی و پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی بر پایه اقتدار و انسجام ملی و تدابیر رهبری بپردازند ، از برجام هم جسم بدون روح باقی ماند و سیاست های که دولت در خصوص برجام به مردم وعده می داد محقق نشد.

از برجام جسم بی روح مانده است

امام جمعه قم خاطر نشان کرد: در زمان امضای برجام  وزیر امور خارجه اعلام کرد هدف برجام رفع تحریم است اما در سال 97 آشکارا اعلام می کند که هدف برجام رفع تحریم نبوده است این مواضع نشان می دهد که مذاکرات و برجام نتوانسته از بین ببرد از طرفی با نقض عهد آمریکا تحریم های بیشتری هم اعمال شد پس مسئولان با شجاعت و عقلانیت به منویات رهبری عمل کنند.

وی با گرامی داشت 29 دی روز غزه گفت: به خاطر شجاعت و دفاع مردم غزه از سرزمینشان این روز را به نان روز غزه نامگذاری کرده‌اند.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) تأکید کرد: یکشنبه 30 دی بنا بر روایت روز شهادت حضرت زهرا(س) است، حضرت زهرا الگویی برای همه مسلمانان در عرصه ولایتمداری و دفاع از اسلام و رهبری است ، رهبر انقلاب فرمودند حضرت زهرا رمز بقای اسلام است، زنان جامعه ما هم با تأسی به حضرت صدیقه طاهره در مبارزات انقلاب در دوران دفاع مقدس و بعدازآن با رعایت عفاف و حجاب شرکت کردند و این انقلاب را به ثمر رساندند.




انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
, از برجام جسم بی روح مانده است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه