اخبار داغ

آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

کشور با تولید و توزیع عادلانه منابع آباد می‌شود/ بازداشت خبرنگار پرس تی وی نقض آشکار آزادی بیان است

کشور با تولید و توزیع عادلانه منابع آباد می‌شود/ بازداشت خبرنگار پرس تی وی نقض آشکار آزادی بیان است
آیت‌الله دری نجف‌آبادی در واکنش به دستگیری مرضیه هاشمی خبرنگار مسلمان پرس‌تی‌وی در آمریکا گفت: این دموکراسی، لیبرالیسم و آزادی بیان آمریکایی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اراک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به ایام فاطمیه بیان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) آمدند خدمت پدرشان که از بعضی نارسایی‌های زندگی شکایت کنند، پیامبر نوشته‌ای را به ایشان دادند و گفتند به آن عمل کن. در آن نوشته مبارک سه توصیه بسیار مهم از جانب خداوند بود. اول اینکه هر کسی ایمان به خدا و روز قیامت دارد همسایگان خود را آزار ندهد، دوم اینکه هر کس به خدا و روز قیامت ایمان دارد مهمانش را گرامی بدارد و سومین توصیه اینکه کسی که ایمان به خدا و روز قیامت دارد سخنش را نیکو بگوید یا سکوت کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: البته این سخنان به صورت غیر مستقیم به مسلمانان زمان پیامبر(ص) هم بر می گشت که پیامبر(ص) و خاندانش را اذیت و آزار نرسانید، او و خاندانش را که میهمان شما هستند گرامی بدارید و به آن ها یا سخن حق بگویید یا سکوت کنید و سخن ناحق نگویید.

,

دری نجف‌آبادی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) برای همه انسان ها اسوه حسنه است اظهار کرد: پیامبر(ص) فرمود از مرد ها عده زیادی به کمال رسیدند اما از خانم ها ۴ نفر قله های بلند معرفت را فتح کردند که دو نفرشان یعنی حضرت مریم و حضرت آسیه قبل از اسلام و دو نفرشان یعنی حضرت خدیجه و حضرت فاطمه(س) از زنان دوران اسلام هستند. بعد پیامبر فرمود زهرای مرضیه(س) سرور زنان عالم است.

,

امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حادثه دلخراش سقوط هواپیمای ۷۰۷ ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: به خانواده قربانیان، ارتش جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی شهادت این ۱۵ عزیز ارتشی را تسلیت می گوییم.

,

وی افزود: افسر عزیز بازمانده این حادثه حرف بسیار زیبایی زد و گفت ما خدمتگزار مردم هستیم، ما وفادار به نظام هستیم و این لباس را پوشیدیم تا خدمت کنیم و چه افتخاری بالاتر از شهادت در راه خداست.

,

چهلمین سالگرد انقلاب را با انسجام جشن می گیریم

, چهلمین سالگرد انقلاب را با انسجام جشن می گیریم, چهلمین سالگرد انقلاب را با انسجام جشن می گیریم,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ضمن تاکید بر آمادگی مردم و مسئولین برای جشن دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: انشا الله مردم شریف ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با انسجام و یکپارچگی جشن می گیرند. باید با چشمان باز خدماتی که انقلاب اسلامی برای مردم داشته را ببینیم.

,

وی تاکید کرد: کشور از پرتگاه خطرناکی که در دوران طاغوت بود نجات یافت. باید خدا را بابت داشتن چنین رهبری شکر کرد چرا که هیچ جای دنیا این چنین رهبری ندارد و این به برکت اسلام است.

,

راه ۴۰ ساله را ۴۰۰ سال دیگر ادامه می دهیم

, راه ۴۰ ساله را ۴۰۰ سال دیگر ادامه می دهیم, راه ۴۰ ساله را ۴۰۰ سال دیگر ادامه می دهیم,

دری نجف آبادی با بیان اینکه کشور این راه را در امواج خروشان منطقه طی کرده است تصریح کرد: در این بین منافقین و دشمنان از ابزار هایی جهت کارشکنی استفاده می کنند ولی ما راهمان را ۴۰ سال ادامه دادیم و انشا الله ۴۰۰ سال دیگر هم با قدرت ادامه خواهیم داد.

,

وحدت کلمه رمز پیروزی ماست

, وحدت کلمه رمز پیروزی ماست, وحدت کلمه رمز پیروزی ماست,

وی ادامه داد: رمز موفقیت ما وحدت کلمه، حضور درصحنه ها، پایبندی به اسلام و نظام و رهبری و حرکت در راستای آرمان های بزرگ شهدا و انقلاب اسلامی است و هر جا این رمز باشد پیروز هستیم.

,

زندانی کردن خبرنگار پرس تی وی آزادی بیان آمریکایی را نشان داد

, زندانی کردن خبرنگار پرس تی وی آزادی بیان آمریکایی را نشان داد, زندانی کردن خبرنگار پرس تی وی آزادی بیان آمریکایی را نشان داد,

امام جمعه اراک با بیان خباثت دولت آمریکا در دستگیری خبرنگار زن خبرگزاری پرس تی وی تصریح کرد: این خبرنگار که به دیدار برادر سرطانی خود رفته بود با شکنجه او را کشف حجاب کرده، برای او گوشت خوک آورده و او را با اذیت به زندان انداخته اند.

,

وی تاکید کرد: این دموکراسی، لیبرالیسم و آزادی بیان آمریکایی است. بعد از آن طرف آمریکایی ها به ایران هراسی، اسلام هراسی و شیعه هراسی دامن می زنند و منافقین کور دل و صهیونیست ها هم از آن ها حمایت می کنند. ولی کور خواندند چرا که ملت های دنیا بیدارند و فریب دغل کاری آمریکایی ها را نمی خورند.

,

کشور با تولید و توزیع عادلانه منابع آباد می شود

, کشور با تولید و توزیع عادلانه منابع آباد می شود, کشور با تولید و توزیع عادلانه منابع آباد می شود,

دری نجف آبادی با اشاره به بودجه سال ۹۸ بیان کرد: انشا الله نمایندگان تلاش کنند تا مصالح و منافع کشور را حفظ و به تولید داخلی کشور توجه کنند. همه باید از تولید ملی حمایت کنیم چرا که کشور با تولید و توزیع عادلانه آباد می شود. در توزیع عادلانه هم باید دولت و دستگاه های نظارتی دقت کنند تا اجازه ندهیم عده ای فرصت طلب و خائن با تجاوز به بیت المال حقوق ملت را تضییع کنند.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ضمن تاکید بر ایجاد اشتغال و کیفی سازی آموزش اظهار کرد: انقلاب اسلامی خدمت بسیاری به کشور کرده اما هنوز هم جای کار هست. برای نمونه سرانه آموزشی برای هر دانش آموز قبل از انقلاب ۱.۵ متر مربع بوده اما امروز به ۵.۲ متر مربع رسیده است که بسیار جای افتخار دارد. این قبیل پیشرفت ها در نظام سلامت، خطوط ریلی و آموزش عالی هم وجود دارد.

,

وی با اشاره به ظرفیت فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: این فرودگاه پتانسیل آن را دارد تا بهترین فرودگاه بین المللی خاورمیانه باشد و این کارها به برکت انقلاب اسلامی انجام شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه