اخبار داغ

در خطبه های نماز جمعه شهرهای اصفهان مطرح شد؛

اجناس با وجود ارزانی دلار همچنان گران به دست مردم می رسند/ دستگاه دیپلماسی برای آزادی خبرنگار شبکه پرس تی وی فعال شود

اجناس با وجود ارزانی دلار همچنان گران به دست مردم می رسند/ دستگاه دیپلماسی برای آزادی خبرنگار شبکه پرس تی وی فعال شود
امام جمعه موقت اصفهان گفت: می شنویم که گله گله گوسفند از مرز ها خارج می شوند اما خانواده هایی هستند که چند ماه است گوشت نخورده اند چه کسی در مقابل این قاچاق ها مسئول است؟البته منکر تحریم ها نیستیم اما همه چیز هم تقصیر تحریم ها نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛حجت السلام سید مجتبی میردامادی در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار کرد: همه افراد از جمله رییس جمهور و وزیران و همه مردم عادی امتحان می شوند پس باید قیامت را در نظر بگیرند زیرا در عالم برزخ هم مو را از ماست می کشند که فریاد می زنیم این چه کارنامه ای است؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه تمامی اعمال خود را در روز قیامت مجسم شده مشاهده می کنیم، افزود: هرچه انجام داده ایم به نمایش گذاشته می شود و حتی به اندازه ذرات معلق هوا نسبت به اعمال خوب و بد ما کیفر و پاداش داده می شود.

,

وی افزود: دنیا جای شهوت و ریاست و ماندن نیست؛ وقتی فرشتگان به سراغ افراد بی دین می روند مثل مجرمان در دنیا می گویند ما کاری نکرده ایم و از در تسلیم در مقابل ملائکه وارد می شوند.

,

حجت السلام میردامادی به فرا رسیدن شهادت حضرت زهرا(س) اشاره و اضافه کرد: آن حضرت اولین مدافع حریم ولایت و امامت بودند که سوم جمادی الثانی تعطیل رسمی اعلام شده است و مقام معظم رهبری هم روضه خوانی برگزار می کنند و در جایی فرموده اند من رزق این امت را در این روضه خوانی تأمین می کنم.

,

وی با تاکید بر اینکه اگر حضرت زهرا(س) نبود ریشه ولایت می سوخت، تصریح کرد: آن حضرت بودند که به مسجد آمدند و از مردم برای ولایت حضرت علی(ع) تاییدیه گرفتند و به آنها گفتند شما از عدل علی ترسیدید که رشوه خواری نمی کرد و اهل جناح بندی سیاسی نبود و در نهایت حضرت زهرا با شهادت خود حافظ خط پیامبر که همان راه حضرت علی(ع) بود شدند.

,

امام جمعه موقت اصفهان با اعلام اینکه ریشه بدبختی های امروز جهان اسلام به صدر اسلام و ثقیفه بر می گردد، افزود: روح اسلام را در این روز از آن گرفتند که امروز هم می بنیم که منافقینی در افغانستان و یمن به دستور آمریکا به جان مسلمانان افتاده اند که البته نقشه شومی هم برای ایران داشتند.

,

وی قم را شهر انقلاب دانست و گفت: انگیزه هایی وجود دارد که روحیه انقلابی را در قم کم رنگ می کند و افراد وجود دارند که می خواهند در برابر جمهوری اسلامی و رهبری بایستند که مردم قم باید نسیت به این موضوع هوشیار باشند چراکه بدن های بسیاری بوده که خوراک کرم و مور و مار شده است اما جمهوری اسلامی همچنان پایدار است.

,

حجت السلام میردامادی در ادامه یادآور شد: می شنویم که گله گله گوسفند از مرز ها خارج می شوند اما خانواده هایی هستند که چند ماه است گوشت نخورده اند چه کسی در مقابل این قاچاق ها مسئول است؟

,

وی اظهار کرد: مملکت ما هیچ چیز کم ندارد از نفت و گاز و ... تا مغزهای متفکر که مقام معظم رهبری فرمودند از آن ها حمایت می کنم اما چرا این دانشمندان ایران را ترک می کنند و مهاجرت می کنند البته منکر تحریم ها نیستیم اما همه چیز هم تقصیر تحریم ها نیست چرا دلار ارزان می شود اما اجناس گران می ماند؟کسبه باید از خدا و قیامت بترسند.

,

امام جمعه موقت اصفهان افزود: 40 سال است که آمریکا هرچه مکر و نقشه داشته است به کار بردند پس بهتر است ایمان بیاوریم ایران حق است که در مقابل این اژدهای هفت سر ایستادگی کرده است.

,

وی با بیان اینکه دشمن برای 22 بهمن امسال هم برنامه ریزی کرده است، گفت: راهپیمایی مردم در این روز نشان خواهد داد که آمریکا به طور قطع نابود می شود و پرچم اسلام در جهان برافراشته می شود.

,

حجت السلام میردامادی خاطرنشان کرد: به مسئولان توصیه می کنم ضابطه را زیرپا نگذارید و بدانید قیامتی هست و به طور حتم به حساب شما رسیدگی خواهد شد.

,

حرمت ایام فاطمیه بایدحفظ شود

, حرمت ایام فاطمیه بایدحفظ شود, حرمت ایام فاطمیه بایدحفظ شود,

حجت الاسلام و المسلمین سید علی سجادی در خطبه های نماز جمعه نایین در رواق فاطمیه امامزاده سلطان سیدعلی(ع) با قدردانی از مردم شهرستان نایین در برگزاری خوب و گسترده عزاداری ایام فاطمیه و روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: امید است فرهنگ فاطمی که دفاع از ارزش های دینی و ولایت است بر جامعه ما حاکم باشد و ائمه اطهار (ع) هم برای استمرار اسلام با نفاق و کفر مبارزه می کردند و حرکتشان سیاسی بود.

,
وی اظهار کرد: دخت نبی اکرم اسلام هم در دفاع از ولایت و امامت کار سیاسی انجام دادند و ما هم پیرو ائمه اطهار در دفاع از دین اسلام و مبارزه با کفر و نفاق هستیم.
,
خطیب جمعه نایین با ذکر القاب مختلف حضرت زهرا (س) در خصوص ام ابیها گفت: این لقب به معنای اصل و منشاء نبوت و ولایت است.
,
 
,
امام جمعه در بخش دیگری توطئه های آمریکا علیه نظام اسلامی را همیشگی و از دشمنی آنها با اسلام دانست و اظهار کرد: سازمان سیا اخیرا راهکارهای متعددی را برای مقابله با ثبات ایران اسلامی طراحی کرده که تبلیغات گسترده علیه جمهوری اسلامی، هجمه علیه نیروی مقتدر سپاه، بهانه جویی و ترفند تبلیغاتی نقض حقوق بشر در ایران و ایجاد تقرقه بین علماء از جمله این توطئه هاست و ملت ایران با هوشیاری کامل استقامت و ایستادگی کنند تا این دشمنان مستکبر همانند گذشته شکست خورده باشند.
,
وی پایان پدیده شوم داعش و تروریست ها در منطقه و عراق را یک پیروزی بزرگ برای اسلام ناب محمدی و روسیاهی سردمداران عربستان و حامیان تروریست عنوان کرد و گفت: وزیر خارجه عربستان به سفر منطقه ای خود روی آورده و به عراق آمده تا بتواند خود را تطهیر کند از این همه جنایاتی که در عراق داعش انجام داده است  جنایاتی که  عربستان با حمایت دشمنان انقلاب انجام شده و هیچگاه جرم و جنایات حامیان داعش فراموش مردم عراق و سوریه و حتی منطقه نخواهد شد.
,
 
,
امام جمعه نایین اظهار داشت: دشمن تمام تلاش خود را به کار برد تا جلوی برپایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در 22 بهمن امسال بگیرد اما این توطئه‌ها با وحدت و برادری مردم مانند سال‌های گذشته شکست خواهد خورد.
,
 
,
وی با بیان اینکه جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در شرایط کنونی با وحدت مردم در کشور با شکوه تر از سال‌های قبل برگزار خواهد شد تصریح کرد: بدون شک ایران اسلامی در این دوره با صلابت بیشتری برخورد خواهد کرد و مانند سالیان گذشته خوش خواهد درخشید.
,
 
,
دستگاه دیپلماسی برای آزادی خبرنگار شبکه پرس تی وی فعال شود
, دستگاه دیپلماسی برای آزادی خبرنگار شبکه پرس تی وی فعال شود, دستگاه دیپلماسی برای آزادی خبرنگار شبکه پرس تی وی فعال شود,
حجت الاسلام مسعود سرافراز ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه فولادشهر اظهار کرد: در تاریخ مظلومیت شیعه، شاید واقعه ای جانگدازتر و جانسوزتر از شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا(س) نباشد.
,

امام جمعه فولادشهر با بیان اینکه حضرت زهرا(س) معتقد بودند کسانى ‏که امام على(ع) را از صحنه بیرون کرده‏ اند، از شدت عمل او در برابر مخالفان دین و قاطعیتش در مقابل دشمنان اسلام و زیاده ‏خواهان و افزون‏ طلبان بیم دارند، خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) بهترین راه برای مبارزه با برنامه تخطئه و فریب دشمن را آگاهی رساندن و بصیرت افزایی درباره تبیین شخصیت ولی زمان امیرمؤمنان و ویژگی های متمایزکننده ایشان قرار داده بودند.

وی تاکید کرد: شاید آن‏ روزها بسیارى از اصحاب و تابعین و کسانى‏ که تازه مسلمان شده بودند نمى‏ توانستند باور کنند دست‏ هایى که على(ع) را کنار زده ‏اند از سر هواپرستى چنین ظلمى را مرتکب شده باشند، چون آن‏ ها نیز ظاهرا سال‏ ها در رکاب نبى اکرم(ص) شمشیر زده و به اسلام گرویده بودند، به ‏علاوه برخى از آن‏ها جزء دانشمندان جامعه به‏ حساب مى ‏آمده ‏اند، لذا کسى جرأت نمى ‏کرد به آنان گمان بد برده و آن‏ ها را به خیانت متهم کند.

حجت الاسلام سرافراز تشریح کرد: حضرت فاطمه(س) وصیت کرد که احدى از کسانى‏ که به او ستم کرده ‏اند در تشییع جنازه ‏شان حاضر نشوند و شبانه او را دفن کنند، در حقیقت، با این وصیت‏ نامه، حربه سیاسى از دست حاکمان وقت گرفته شد چراکه آنان مى ‏خواستند در مرگ آن‏ حضرت با مرثیه ‏سرایى و اشک و ماتم و ارادت به آن‏ حضرت و تأسف از رحلت او، مخالفت‏ ها و مبارزات حضرت زهرا(س) را در دفاع از حریم ولایت تحت ‏الشعاع قرار دهند و خلافت غاصبانه خود را در اذهان جامعه برحق جلوه ‏گر سازند اما دفن شبانه ایشان و نامشخص بودن مکان دفن ایشان، این سؤال را در میان امّت اسلامى ایجاد کرد که چرا دخت گرامى پیامبر اکرم(ص) و یگانه گوهر گران‏قدر او چنین وصیّتى کرده است؟!

وی با اشاره به عدم اجرای تعهدات آمریکا و اروپا در خصوص برجام یادآور شد: اتحادیه اروپا پس از خروج آمریکا از برجام وعده ایجاد کانال مالى با ایران را داد که با وجود گذشت ۹ ماه، این مسأله هنوز اجرایى نشده است.

خطب نماز جمعه فولادشهر تصریح کرد: در واقع اتحادیه اروپا از ۹ ماه پیش سعى داشت که در زمینه خروج آمریکا از برجام خود را پلیس خوب نشان دهد و به نوعى ایران را تشویق به ماندن در برجام کند، به‏ همین ‏دلیل، وعده ایجاد کانال مالى جدید با ایران را داد اما در این مدت در سه مرحله‏ اى که قرار بوده این کانال راه اندازى شود، همواره کشورهاى اروپایى نقض عهد کرده ‏اند.

وی با توجه به دستگیری مرضیه هاشمی خبرنگار کشورمان در خاک آمریکا متذکر شد: این حادثه علاوه بر اینکه نقض آشکار حقوق بین الملل می باشد، به دلیل اینکه نامبرده شهروند آمریکا نیز محسوب می شود، نقض آشکار آزادی بیان و فعالیتهای رسانه ای در کشوری است که مدعی دفاع از حقوق بشر بوده و به خود اجازه می دهد به همین بهانه سایر کشورها را تحت فشار قرار دهد.

حجت الاسلام سرافراز با تاکید براینکه دستگاه دیپلماسی باید برای آزادی خبرنگار ایرانی فعال شود، اظهار کرد: ضروری است تا علاوه بر دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران، سازمان های مردم نهاد برای آزادی ایشان حداکثر ظرفیت خود را به کار انداخته و با محکوم نمودن این اقدام غیرقانونی، آزادی این خبرنگار و روزنامه نگار متعهد را خواستار شوند.

وی افزود: طرز برخورد با این خانم مومنه شیعه آنقدر وخیم است که در مکانی که زندانی است، تنها لباسی که به ایشان داده شده، تی‏شرت آستین کوتاه بوده که وی با یک تی شرت اضافه سرخود را پوشانده است و تنها غذایی که در اختیار وی گذاشته شده، گوشت خوک بوده که ایشان از خوردن آن امتناع کرده و درخواست نان خالی کرده است و در ادامه مأموران آمریکایی با بدرفتاری و اهانت به ‏اجبار حجاب را از سرش برداشته و عکس بدون حجاب از ایشان گرفته اند، همچنین دست و پا‏های او را با زنجیر بسته و با وی همانند یک مجرم رفتار کرده‏ ‏اند.

,

امام جمعه فولادشهر با بیان اینکه حضرت زهرا(س) معتقد بودند کسانى ‏که امام على(ع) را از صحنه بیرون کرده‏ اند، از شدت عمل او در برابر مخالفان دین و قاطعیتش در مقابل دشمنان اسلام و زیاده ‏خواهان و افزون‏ طلبان بیم دارند، خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) بهترین راه برای مبارزه با برنامه تخطئه و فریب دشمن را آگاهی رساندن و بصیرت افزایی درباره تبیین شخصیت ولی زمان امیرمؤمنان و ویژگی های متمایزکننده ایشان قرار داده بودند.

,

وی تاکید کرد: شاید آن‏ روزها بسیارى از اصحاب و تابعین و کسانى‏ که تازه مسلمان شده بودند نمى‏ توانستند باور کنند دست‏ هایى که على(ع) را کنار زده ‏اند از سر هواپرستى چنین ظلمى را مرتکب شده باشند، چون آن‏ ها نیز ظاهرا سال‏ ها در رکاب نبى اکرم(ص) شمشیر زده و به اسلام گرویده بودند، به ‏علاوه برخى از آن‏ها جزء دانشمندان جامعه به‏ حساب مى ‏آمده ‏اند، لذا کسى جرأت نمى ‏کرد به آنان گمان بد برده و آن‏ ها را به خیانت متهم کند.

,

حجت الاسلام سرافراز تشریح کرد: حضرت فاطمه(س) وصیت کرد که احدى از کسانى‏ که به او ستم کرده ‏اند در تشییع جنازه ‏شان حاضر نشوند و شبانه او را دفن کنند، در حقیقت، با این وصیت‏ نامه، حربه سیاسى از دست حاکمان وقت گرفته شد چراکه آنان مى ‏خواستند در مرگ آن‏ حضرت با مرثیه ‏سرایى و اشک و ماتم و ارادت به آن‏ حضرت و تأسف از رحلت او، مخالفت‏ ها و مبارزات حضرت زهرا(س) را در دفاع از حریم ولایت تحت ‏الشعاع قرار دهند و خلافت غاصبانه خود را در اذهان جامعه برحق جلوه ‏گر سازند اما دفن شبانه ایشان و نامشخص بودن مکان دفن ایشان، این سؤال را در میان امّت اسلامى ایجاد کرد که چرا دخت گرامى پیامبر اکرم(ص) و یگانه گوهر گران‏قدر او چنین وصیّتى کرده است؟!

,

وی با اشاره به عدم اجرای تعهدات آمریکا و اروپا در خصوص برجام یادآور شد: اتحادیه اروپا پس از خروج آمریکا از برجام وعده ایجاد کانال مالى با ایران را داد که با وجود گذشت ۹ ماه، این مسأله هنوز اجرایى نشده است.

,

خطب نماز جمعه فولادشهر تصریح کرد: در واقع اتحادیه اروپا از ۹ ماه پیش سعى داشت که در زمینه خروج آمریکا از برجام خود را پلیس خوب نشان دهد و به نوعى ایران را تشویق به ماندن در برجام کند، به‏ همین ‏دلیل، وعده ایجاد کانال مالى جدید با ایران را داد اما در این مدت در سه مرحله‏ اى که قرار بوده این کانال راه اندازى شود، همواره کشورهاى اروپایى نقض عهد کرده ‏اند.

,

وی با توجه به دستگیری مرضیه هاشمی خبرنگار کشورمان در خاک آمریکا متذکر شد: این حادثه علاوه بر اینکه نقض آشکار حقوق بین الملل می باشد، به دلیل اینکه نامبرده شهروند آمریکا نیز محسوب می شود، نقض آشکار آزادی بیان و فعالیتهای رسانه ای در کشوری است که مدعی دفاع از حقوق بشر بوده و به خود اجازه می دهد به همین بهانه سایر کشورها را تحت فشار قرار دهد.

,

حجت الاسلام سرافراز با تاکید براینکه دستگاه دیپلماسی باید برای آزادی خبرنگار ایرانی فعال شود، اظهار کرد: ضروری است تا علاوه بر دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران، سازمان های مردم نهاد برای آزادی ایشان حداکثر ظرفیت خود را به کار انداخته و با محکوم نمودن این اقدام غیرقانونی، آزادی این خبرنگار و روزنامه نگار متعهد را خواستار شوند.

,

وی افزود: طرز برخورد با این خانم مومنه شیعه آنقدر وخیم است که در مکانی که زندانی است، تنها لباسی که به ایشان داده شده، تی‏شرت آستین کوتاه بوده که وی با یک تی شرت اضافه سرخود را پوشانده است و تنها غذایی که در اختیار وی گذاشته شده، گوشت خوک بوده که ایشان از خوردن آن امتناع کرده و درخواست نان خالی کرده است و در ادامه مأموران آمریکایی با بدرفتاری و اهانت به ‏اجبار حجاب را از سرش برداشته و عکس بدون حجاب از ایشان گرفته اند، همچنین دست و پا‏های او را با زنجیر بسته و با وی همانند یک مجرم رفتار کرده‏ ‏اند.

,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه