اخبار داغ

امام جمعه سمنان:

برخی از مدیران اهل پرهیز از اشرافیگری نیستند/ انقلاب ایران به قدرتی بزرگ در جهان تبدیل شده است

برخی از مدیران اهل پرهیز از اشرافیگری نیستند/ انقلاب ایران به قدرتی بزرگ در جهان تبدیل شده است
امام جمعه سمنان گفت: بعضی از مدیران به درد نمی‌خورند و اهل تعهد، ولایت، جدیت، مردم‌دوستی، ساده‌زیستی و پرهیز از اشرافیگری نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته سمنان با حضور جمعی از مردم، به امامت آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی در مسجد امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

شاهچراغی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با بیان این که نعمتی بزرگ‌تر از امامت، ولایت و رهبری وجود ندارد اظهار داشت: چنان‌که در قرآن آمده است خداوند در روز قیامت از نعمت‌ها سوال می‌کند و در روایتی از امام صادق(ع) آمده است که مراد از نعمت در این آیه، نعمت ولایت است.

,

وی با اشاره به زندگی کوتاه و ساده اما درس‌آموز حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: حمایت و دفاع از ولایت یکی از درس‌های زندگی حضرت صدیقه شهیده است که باید آن را بارها تکرار کنیم و بشنویم و بیاموزیم.

,

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تأکید بر ضرورت نگاه داشتن حرمت دو ماه جمادی‌الاولی و جمادی‌الثانی گفت: این دو ماه فرصت مناسبی برای آشنا شدن بیشتر با شفیعه روز قیامت است.

,

شاهچراغی در بخش دیگری از سخنان خود صدمه زدن به جان، مال و آبروی مردم و نیز گمان بد بردن به مردم را از جمله بدترین محرمات الهی توصیف کرد و گفت: همه باید تلاش کنیم که حق‌الناس بر گردنمان باقی نماند و باید درنظر داشته باشیم که رد مظالم صرفا در حوزه خطاهای مالی است و نمی‌توان با پول آبروی رفته دیگران را جبران کرد.

,

وی همچنین در فراز دیگری از خطبه‌های نماز جمعه اسلام‌ستیزی، اخلاق‌ستیزی، مردم‌ستیزی، استقلال‌ستیزی و دشمنی با اسلام و بزرگان اسلام را از جمله رویکردهای رژیم طاغوت توصیف کرد و گفت: پس از انقلاب همه این رویکردها کنار رفت و قرآن، اخلاق و اسلام به میدان آمدند و حرکت به سمت استقلال آغاز شد و امروز ایران به جایی رسیده است که هیچ کشوری جرأت نگاه چپ به ایران را ندارد.

,

امام جمعه سمنان با بیان این که آمریکایی‌ها می‌خواستند که جمهوری اسلامی نباشد اما امروز انقلاب ایران به قدرت بزرگی تبدیل شده است گفت: طبیعی است که با عدم توفیق آمریکایی‌ها در دستیابی به این هدف، آن‌ها با ایران دشمنی کنند، تحریم‌ها را تشدید کنند و به کشور فشار بیاورند؛ چراکه آن‌ها نمی‌توانند انقلاب را تحمل کنند؛ ما هم در مقابل سخن شهید بهشتی را تکرار می‌کنیم که آمریکا از ما عصبانی باش و از عصبانیت بمیر.

,

شاهچراغی در ادامه با اشاره به اهمیت برپایی جلسات حلقه‌های صالحین گفت: رهبر انقلاب در این باره فرموده‌اند که دغدغه‌های آینده کشور را  یک چیز برطرف می‌کند و آن حلقات صالحین است.

,

وی در ادامه با تأکید بر این که نیروهای جوان و متعهد می‌توانند مشکلات کشور را حل کنند گفت: بعضی از مدیران به درد نمی‌خورند و اهل تعهد، ولایت، جدیت، مردم‌دوستی، ساده‌زیستی و پرهیز از اشرافیگری نیستند اما اگر جوانان متعهد به میدان بیایند بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه