اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

موسیقی حماسی از زمان انقلاب تاکنون نقش مهمی در انتقال مفاهیم دینی داشته است

موسیقی حماسی از زمان انقلاب تاکنون نقش مهمی در انتقال مفاهیم دینی داشته است
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: موسیقی و سرودهای حماسی از زمان انقلاب تاکنون نقش مهمی در انتقال مفاهیم دینی و انقلابی داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سفیر افلاک، سردار مرتضی کشکولی در اختتامیه چهارمین جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلابی اظهار داشت: قبل از انقلاب نیز 90 درصد موسیقی لرستان حماسی بود و ازاین‌پس نیز باید سهم موسیقی را در سطح کشور و استان بگیریم و بسیجی‌ها و انقلابی‌ها نیز حتماً باید تأثیر موسیقی را در پیشرفت انقلاب اسلامی جمع‌بندی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی بابیان اینکه موسیقی و سرودهای حماسی از زمان انقلاب تاکنون نقش مهمی در انتقال مفاهیم دینی و انقلابی داشته است عنوان کرد: بخشی از بار تعمیق روحیه انقلابی و حماسی از طریق موسیقی انجام‌شده و موسیقی حماسی نقش مهمی در اتحاد قومیت‌ها داشته است.

,

 

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: در زمان جنگ تحمیلی نیز موسیقی در تحریک احساسات دینی و انقلابی مردم  سهم بسزایی داشت.

,

 

,

وی تصریح کرد: نمی‌توان از سهم موسیقی در حوزه اتحاد وطن عبور کرد و همه این‌ موضوعات را باید قدر بدانیم چراکه موسیقی حماسی از مظاهر تمدن انقلابی است.

,

 

,

سردار کشکولی گفت:  نقش موسیقی در ماندگاری و تقویت روحیه استکبارستیزی حائز اهمیت است؛ موسیقی باید ما را از اتحاد، همبستگی و ارزش‌های دینی و انقلابی دور نکند که امیدواریم این جشنواره در استان لرستان نقطه عطفی باشد و سهم بسیار زیادی از موسیقی انقلابی داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه