اخبار داغ

ماراتن جام هرمز بین المللی می شود

ماراتن جام هرمز بین المللی می شود
رئیس فدراسیون دوومیدانی ایران گفت: پنجمین دوره مسابقه دو ماراتن مردان قهرمانی کشور در جزیره هرمز برگزار شد و امیدواریم در آینده نزدیک این جام در سطح بین المللی برگزار شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید کیهانی در گفتگو با مهر گفت: پنجمین دوره مسابقه دو ماراتن مردان قهرمانی کشور با عنوان جام هرمز به مسافت ۴۲ کیلومتر با شرکت ۸۶ دونده از استان های سراسر کشور در جزیره هرمز برگزار شد.

کیهانی اظهارداشت: رقابت دو ماراتن آقایان با استقبال پرشور مردم خونگرم جزیره هرمز به طول مسیر ۴۲ کیلومتر و ۹۸ متری برگزار شد.

وی با اشاره به شرایط  آب و هوای جزیره هرمز عنوان کرد: شرایط خوبی که جزیره هرمز دارد برای برگزاری این تورتمنت ها مکان مناسبی است.

رئیس فدراسیون دوومیدانی ایران بیان داشت: شرایط برگزاری در جزیره هرمز مناسب بوده و امیدواریم که این جام که به نام هرمز است وازسال آینده به صورت بین اللمللی در  این  جزیره برگزار شود.

وی بیان  داشت: در پایان این مسابقه محمد فرجی از خراسان رضوی، علی اکبر بذریاز از خراسان شمالی، سید طاها غفاری از کردستان، منصور بیات از البرز، حسن عابدی از فارس و رحیم رستگاری از مرکزی به ترتیب مقام های اول تا ششم را کسب کردند.

کیهانی اظهارداشت: بر اساس اعلام فدراسیون دو و میدانی، در ماراتن مردان به نفر اول ۲۰۰ میلیون ریال، نفر دوم ۱۲۰ میلیون ریال، نفر سوم ۷۰ میلیون ریال، نفر چهارم ۴۰ میلیون ریال، نفر پنجم ۳۰ میلیون ریال، نفر ششم ۲۰ میلیون ریال و نفرات هفتم تا دهم ۱۰ میلیون ریال اهدا می شود.

دو ماراتن آقایان قهرمانی کشور با عنوان جام هرمز با حمایت شرکت بناگستر کرانه در جزیره هرمز استان هرمزگان برگزار شد. برابر توافقنامه و برنامه زمان بندی این مسابقات، رقابت ماراتن آقایان در حاشیه سواحل زیبای خلیج فارس در جزیره هرمز برگزار شد.

در پایان این مسابقات به ترتیب محمد فرجی از استان خراسان رضوی با زمان دو ساعت و ۳۷ دقیقه و ۴۵ ثانیه، علی اکبر ندری از استان خراسان شمالی با زمان دو ساعت و ۳۹ دقیقه و ۲۲ ثانیه،سید طاها غفاری از استان کردستان با زمان دو ساعت و ۳۹ دقیقه و ۵۸ ثانیه، منصور بیات از استان البرز با زمان دو ساعت و ۴۴ دقیقه و ۱۰ ثانیه، حسن عابدی از استان دو ساعت و ۴۵ دقیقه و ۳۶ ثانیه و رحیم رستگاری از استان مرکزی با زمان دو ساعت و ۴۶ دقیقه و ۲۷ ثانیه حائز رتبه های اول تا ششم شدند.

در ماراتن آقایان به نفر اول ۲۰۰ میلیون ریال،نفر دوم ۱۲۰ میلیون ریال،نفر سوم ۷۰ میلیون ریال،نفر چهارم ۴۰ میلیون ریال،نفر پنجم ۳۰ میلیون ریال،نفر ششم ۲۰ میلیون ریال و نفرات هفتم تا دهم ۱۰ میلیون ریال اهدا شد.

این مسابقات از جمله رقابت‌های قهرمانی کشور مندرج در تقویم سالیانه فدراسیون دوومیدانی بوده و شرکت ورزشکاران منوط به اعزام از سوی هیأت‌های استانی سراسر کشور و برابر آیین نامه مصوب کمیته برگزاری مسابقات و لیگ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه