اخبار داغ

در گردهمایی مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه عنوان شد؛

انقلاب اسلامی امروز در نقطه اقتدار و عزت ایستاده است/۴۰ سال دربرابر همه هجمه ها ایستاده ایم

انقلاب اسلامی امروز در نقطه اقتدار و عزت ایستاده است/۴۰ سال دربرابر همه هجمه ها ایستاده ایم
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: انقلاب اسلامی مسیر دشواری را طی کرده تا به این نقطه یعنی اقتدار و عزت رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا، محسن لطیفی روز گذشته در گردهمایی مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان که به میزبانی صدا و سیما برگزار شد، اظهار داشت: رسانه ملی بیش از پیش آماده خدمت به نظام و کارگزاران انقلاب اسلامی است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی افزود: رسانه در برنامه هایش اقشار مختلف را مدنظر قرارداده و تلاش دارد به نیاز همه مخاطبین و اقشار مختلف توجه نماید .

,

این مسئول همچنین به دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امسال رسانه استانی به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب از 20 دی تاپایان بهمن ماه ویژه برنامه های مختلفی را تدارک دیده است .

,

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان همچنین به نقش برجسته سپاه پاسداران و بسیج در پیروزی انقلاب اسلامی و تامین امنیت امروز اشاره کرد و افزود: به یقین اگر تدبیر امام راحل درخصوص بسیج و سپاه نبود آرامش و امنیت و سازندگی  امروز فراهم نمی شد .

,

لطیفی اهداف کلان رسانه ملی و استانی را در راستای صیانت از ارزش های  والای نظام و انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت:انقلاب اسلامی در طی این چند سال از عمر با برکت خود فراز و نشیب های فراوانی داشته و مسیر دشواری را طی کرده تا به این نقطه یعنی اقتدار و عزت رسیده است.

,

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس رسانی استانی در کنار سایر نهادهای انقلابی همچون بسیج و سپاه از تمامی ظرفیت‌های خود برای  ادامه این مسیر متعالی استفاده خواهد کرد .

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان هم در این دیدار گفت: سپاه درهمه بخش ها آماده حفظ و حراست از کیان نظام اسلامی و امنیت مردم است.

,

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به نقش سپاه و بسیج در زمینه های امنیتی، پیشرفت و آبادانی، بصیرت افزایی، کسب علم و در نهایت اعتلای نظام اسلامی،بیان داشت: این دو قشر از هیچ خدمتی دریغ نمی کند .

,

وی از صدا و سیما به عنوان یکی از مهمترین نهادهای انقلابی یاد کرد و افزود: رسانه ملی همواره در خط مقدم جبهه مقابله با جنگ نرم دشمنان نظام قرار داشته از این رو همیشه مورد هجمه معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است . 

,

وی گفت: 40 سال دربرابر همه هجمه ها ایستاده ایم و همچنان هم برای حفظ نظام ومعرفی آن در دنیا قدم برمی داریم.

,

در این جلسه همچنین سایر اعضای حاضر در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با  افزایش  تعاملات و همکاری های  فی مابین دو نهاد انقلابی یعنی سپاه و صدا و سیما  ارائه کردند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه