اخبار داغ

والیبال شهرداری ارومیه؛ هرروز بدتر از دیروز/ سرمربی استعفا داد

والیبال شهرداری ارومیه؛ هرروز بدتر از دیروز/ سرمربی استعفا داد
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه به دنبال کسب نتایج نامطلوب از سمت خود استعفا داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، در هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال تیم پیام مشهد در خانه ۳ بر یک شهرداری ارومیه را با شکست بدرقه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

در این مسابقه شهرداری ارومیه ابتدا در ست اول ۲۵ بر ۲۳ میزبان را شکست داد ولی در ادامه ست‌های دوم، سوم و چهارم با امتیازات ۲۵-۲۰، ۲۵-۲۰ و ۲۵-۱۷ بسود پیام مشهد پایان یافت.

,

با این نتیجه تیم شهرداری ارومیه با ۳ برد و ۱۴ شکست ۱۲ امتیازی باقی‌ماند و با قرار گرفتن در جایگاه یازدهم جدول، شانس اندکی برای صعود به پلی‌آف لیگ برتر خواهدداشت.

,

شانس شهردرای برای حضور در پلی آف کمرنگ و کمرنگ تر می شود!

,

پس از پایان هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال شهرداری ارومیه با ۳ برد در جایگاه دهم و شهرداری گنبد با ۹ برد در جایگاه هشتم جدول قرار گرفت.

,

اما فاصله دو تیم هشتم و دهم ۶ برد است که کار شهرداری ارومیه را بسیار سخت می کند. اگر شهرداری ارومیه از ۷مسابقه باقی مانده خود همه بازی ها را با پیروزی پشت سر بگذارد تعداد پیروزی هایش به ۱۰ می رسد و اگر از آن طرف شهرداری گنبد از ۶ مسابقه خود فقط یک پیروزی بدست آورد در تعداد برد ها برابر می شوند، ولی اگر گنبد از ۶ دیدار خود ۲ برد به دست آورد در صورت به دست آوردن ۷ برد نیز توسط تیم شهرداری ارومیه، این تیم حذف می شود.

,

با این حال کمتر کسی دیگر می تواند احتمال صعود به مرحله پلی آف را برای تیم شهرداری بدهد. حال باید شاگردان شهنازی برای بقا در لیگ بازی کنند تا بالاتر از دورنا و عقاب قرار بگیرند.

,

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه استعفا داد

,

ناصر شهنازی سرمربی این تیم نیز پس از کسب نتایح ضعیف و عدم برآورد انتظارات هواداران شهر عشاق والیبال از سمت خود استعفا داد.

,

استعفای وی توسط پیمان رضایی مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در حال بررسی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه