اخبار داغ

حکایت محرومیت در همسایگی قطب اقتصاد کشور؛

زندگی مشقت بار بانوی معلول ذهنی در کپری مخروبه/ چشمان گوهر به راه یاری خیرین است

زندگی مشقت بار بانوی معلول ذهنی در کپری مخروبه/ چشمان گوهر به راه یاری خیرین است
این روایتی از سرگذشت بانویست که به واسطه بیماری و فقر مالی ۱۵سال دچار عارضه مغزی شده و اکنون در روستایی دور افتاده با مشکلات فراوان دست به گریبان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛گوهر، بانوی میانسال ساکن یکی از روستاهای محروم و دورافتاده چاکرتویه شهرستان بندرعباس است که به همراه دیگر خواهرش در خانواده ای فقیر و خانه ای کپر با سرپوشی از شاخ و برگ درختان در دورافتاده ترین منطقه فین زندگی می کرد که با مرگ والدین و تشدید بیماری اکنون به تنهایی زندگی می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

حدود 15 سالی می شود که بیماری به سراغ گوهر آمده و به کمک خیرین چندین بار در مرکز درمانی این سینا بندرعباس بستری شده و نهایتا به تجویز دارو به صورت دوره ای یک ماهه برای کنترل و پیشگیری از تشدید بیماری منتهی شد اما با مرگ مادر گوهر روند زندگی این بانوی 40ساله نیز مختل می شود و امکان پیگیری روند درمان متخل می شود.

,

 

,

, ,

ماههاست که گوهر موفق به تهیه داروهایش نشده و در اوج فقر و نداری در کپری مخروبه و در آستانه ریزش زندگی رنج آور خود ادامه می دهند که فاقد حمام و سرویس بهداشتی می باشد.

,

اینک گروه جهادی خادم الشهدای مستقر در منطقه فین نسبت به احداث یک باب منزل و ساخت سرویس بهداشتی برای گوهر اقدام کرده که هم اکنون در مراحل پایانی ساخت و ساز به سر می برد اما به دلیل افزایش هزینه ها و کمبود اعتبارات ساخت خانه گوهر در مراحل نهایی با مشکل مواجه شده است.

,

 

,

, ,

هم اکنون برای تکمیل خانه گوهر حدود چهار میلیون تومان نیاز است تا تکمیل و جهت استفاده در اختیار این بانو قرار گیرد همچنین گروه جهادی خادم الشهدا واسطه شده است تابا کمک شما مردم نیکوکار هموطن و جمع آوری  کمک های نقدی مراحل درمانی گوهر را پیگیری کند تا اندکی از بار مشکلات مالی و بیماری را از دوش وی بردارد.

,

شماره شبا حساب جاری گروه جهادی خادم الشهدا lR۴۶۰۶۳۰۱۸۱۳۰۴۳۰۶۰۶۰۶۲۰۰۱۳ بانک انصار و ۶۰۳۷۷۰۱۱۵۶۹۰۴۹۸۶ عابربانک کشاورزی بنام علیرضا عباسی مسول گروه جهادی برای جمع آوری کمک های مردمی در نظر گرفته شده است.

,

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با دو شمار 09112101595 تماس حاصل فرمایند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه