اخبار داغ

مسئول بسیج رسانه استان قزوین:

دستگیری "مرضیه هاشمی" نقض آشکار حقوق‌بشر است/ آزادیخواهان سکوت نکنند

دستگیری "مرضیه هاشمی" نقض آشکار حقوق‌بشر است/ آزادیخواهان سکوت نکنند
مسئول بسیج رسانه استان قزوین گفت: علی‌رغم اینکه این مجری، زاده آمریکاست اما با او مانند یک مجرم رفتار شده و حتی حجابش را هم برداشته و تلاش کرده‌اند تا وی را مجبور کنند از غذای غیرحلال استفاده کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد کشاورز در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: بازداشت بی دلیل و اهانت به خبرنگار انقلابی خانم مرضیه هاشمی که یک شهروند مسلمان آمریکایی هستند، نقض فاحش حقوق بشر و حقوق شهروندی و همچنین منافی حقوق اساسی یک زن مسلمان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: دستگیری بی دلیل این بانوی مسلمان نشان می‌دهد که دولت امریکا عملاً به هیچ یک از اصولی که آن را دستاویز حمله به منتقدانش قرار می‌دهد، پایبند نیست. 

مسئول بسیج رسانه استان قزوین اذعان کرد: طبق آمار سال ٢٠١٨ امریکا پنجمین کشور خطرناک و ناامن برای خبرنگاران است و این بار این ناامنی خبرنگار مسلمان آمریکایی شبکه پرس تی وی ایران را اسیر خود کرده است.

وی عنوان کرد: این بانوی مسلمان از معدود خبرنگارانی در پرس تی‌وی است که به اهداف جمهوری اسلامی اعتقاد راسخی دارد و بسیار معتقد و مومن‌ است.

مرضیه هاشمی از مروجان اندیشه « اسلام سیاسی» بود
این مسئول بیان کرد: علی‌رغم اینکه این مجری، زاده آمریکاست اما با او مانند یک مجرم رفتار شده و حتی حجابش را هم برداشته و تلاش کرده‌اند تا وی را مجبور کنند از غذای غیرحلال استفاده کند.

وی تصریح کرد: به نظر می‌رسد دولت شرور امریکا تاحدی بایستی شرم و حیا را هم برای خودش وظیفه بداند، گرچه پرواضح است که این رفتارهای عصبی و شرارت‌آمیز، بیش از آنکه برخاسته از قدرت و اعتماد به نفس باشد، ناشی از سراسیمگی و وحشت است.

کشاورز عنوان کرد: استکبارجهانی بیداری اسلامی را حس می‌کند و از فراگیری اندیشه « اسلام سیاسی» و حاکمیت اسلام بشدت احساس خطر کرده‌اند، خانم هاشمی به حق یکی از فعالان رسانه ای این اندیشه بود که با دعوت از اندیشمندان آزاده و منتقد لیبرال دموکراسی غرب، نقش بسزایی در تحقق این اندیشه داشت. 

وی ابراز کرد: متاسفانه قدرت‌های مستکبر عالم، زمانی که پای مسلمان‌ها در میان است، چشم بر روی هر جنایتی که علیه مسلمان‌ها انجام شود، می‌بندند، اما از رسانه‌ها و روشنفکران جهان اسلام و آزادیخواهان دنیای غرب توقع می‌رود که نسبت به مسئولیت رسانه‌ای و روشنفکری خود بی‌تفاوت نباشند.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین اذعان کرد: همصدا باهم برای سلامتی و آزادی این مادرِ مسلمانِ خبرنگارِ سیاهپوستِ آمریکایی دعا می‌کنیم و به جِد از مسئولین وزارت امور خارجه، وزارت فرهنگ و ارشاد و سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشر جهان انتظار داریم که برای رهایی هر چه سریعتر این بانوی خبرنگار تمام تلاش و سعی خود را بکار گیرند. 

وی در پایان گفت: بسیار ضروری است که خبرنگاران ظلم ستیز حوزه رسانه هم از هیچ تلاشی برای احقاق حق این همکار مظلوم رسانه کوتاهی نکنند.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
, مرضیه هاشمی از مروجان اندیشه « اسلام سیاسی» بود,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه