اخبار داغ

رئیس سازمان صنعت مازندران خبر داد؛

آغاز طرح نظارت بر بازار نوروز ۹۸ از اول بهمن در مازندران

آغاز طرح نظارت بر بازار نوروز ۹۸ از اول بهمن در مازندران
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: ابتدای بهمن‌ماه امسال تا 15 فروردین‌ماه سال 1398 طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات با عنوان طرح ویژه نظارت و بازرسی نوروز 98 در استان مازندران اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، محمد محمدپورعمران طی گفت‌‌وگویی اظهار کرد: از ابتدای بهمن‌ماه امسال تا 15 فروردین‌ماه سال 1398 طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات با عنوان طرح ویژه نظارت و بازرسی نوروز 98 در استان مازندران اجرا خواهد شد.
 
وی افزود: با توجه به ضرورت استمرار نظارت و بازرسی از بازار کالا و خدمات به ویژه اقلام پر مصرف و اولویت‌دار، این طرح با به کارگیری تمامی ظرفیت‌ها در سراسر استان مازندران و به صورت همزمان اجرا خواهد شد.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات اعلام و تصریح کرد: در طرح ویژه نظارت و بازرسی نوروز 98 از ظرفیت سایر دستگاه‌ها از جمله تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، اداره بهداشت و درمان و ناظران افتخاری استفاده خواهد شد.
 
محمدپور خاطرنشان کرد: هماهنگی با دستگاه‌های ذیربط بر فرآیند تامین و توزیع کالا و خدمات با قیمت مناسب به مصرف‌کنندگان، انجام گشت‌های مشترک، تسریع در رسیدگی به گزارشات و شکایات مردمی و برخورد با تخلفات از دیگر اهداف این طرح است.
 
وی در پایان گفت: شهروندان استان در صورت مشاهده هرگونه تخلفات اقتصادی اعم از گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، تقلب، عدم عرضه کالا و خدمات و ... می‌توانند موارد را به تلفن 124 اعلام کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه