اخبار داغ

چرا هواپیمای ۷۰۷ ارتش گوشت وارد می‌کرد؟

چرا هواپیمای ۷۰۷ ارتش گوشت وارد می‌کرد؟
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: سازمان‌های دولتی از ما درخواست کردند جهت تنظیم بازار گوشت به آن‌ها کمک کرده و وسیله جابجایی اقلام گوشتی را از قرقیزستان به کشور فراهم کنیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح روز دوشنبه هفته گذشته (۲۴ دی) یک فروند هواپیمای باری بوئینگ ۷۰۷ نیروی هوایی ارتش که از بیشکک قزقیزستان و با بار «اقدام گوشتی» به همراه ۱۶ خدمه وارد خاک کشورمان شده بود، به هنگام فرود در فرودگاه فتح البرز از باند خارج و دچار سانحه و آتش‌سوزی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
این حادثه با جان‌باختن ۱۵ نفر همراه بود که از این تعداد ۱۳ نفر متعلق به نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بودند.
,
 
,
طی روز‌های گذشته سوالات و ابهامات فراوانی در خصوص چرایی وارد کردن گوشت به کشور توسط ارتش در محافل رسانه‌ای و فضای مجازی مطرح شد. امیر دریادار «حبیب الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش در همین زمینه اظهار داشت: وقتی دشمن در حوزه اقتصادی کشور ما را مورد هجوم قرار می‌دهد ما نیز در این رابطه باید به کمک سازمان‌های دولتی آمده و درخواست‌های آن‌ها را اجرا کنیم.
,
 
,
وی افزود: سازمان‌های دولتی از ما درخواست کردند جهت تنظیم بازار گوشت به آن‌ها کمک کرده و وسیله جابجایی اقلام گوشتی را از قرقیزستان به کشور فراهم کنیم ما نیز قبول کرده و چند سورتی پرواز را برای کمک به اقتصاد کشور انجام دادیم.
,
 
,
دریادار سیاری افزود:، چون این کالا با زندگی روزمره مردم رابطه‌ای مستقیم دارد می‌توان از آن به عنوان مردمیاری هم یاد کرد و اگر ارتش و نیرو‌های مسلح در این‌گونه موارد کمک نکنند، مسلما شاهد بوجود آمدن مشکلات دیگری خواهیم بود.
,
 
,
وی تصریح کرد: نیرو‌های مسلح همواره در حوادث و بلایای طبیعی کمک و امدادرسانی می‌کنند؛ در صورتی‌که ماموریت ذاتی‌شان چیزی دیگر است؛ امروز نیز هنگامی که برخی سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی از ما کمک می‌خواهند تا مشکلات مردم و جامعه مرتفع شود ما قطعا کمک خواهیم کرد.
,
 
,
آنطور که دفاع‌پرس نقل کرده، معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: این عزیزانی که در سانحه بوئینگ ۷۰۷ به شهادت رسیدند از بهترین فرزندان و نیرو‌های ما بودند که عاشقانه در خدمت مردم و میهن حاضر شده و به شهادت رسیدند از خداوند برایشان علو درجات را خواستارم و همچنین توفیق ادامه راهشان را از درگاه الهی مسئلت دارم.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه