اخبار داغ

فرمانده انتظامی کاشمر خبر داد؛

دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی در کاشمر

دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی در کاشمر
فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر گفت: سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی با ۱۲ فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالقاسم باقری در گفت و گو با خبرنگار یار خراسانی اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت اماکن خصوصی در یکی از مناطق حاشیه ای شهر کاشمر دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

 

,

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی سرقت انجام شده با اشراف اطلاعاتی به یکی از مجرمان سابقه دار مظنون و وی را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

,

 

,

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر خاطرنشان کرد: مأموران پس از چند روز اقدامات گسترده میدانی به مدارک مستدلی مبنی بر ارتکاب سرقت توسط این متهم سابقه‌دار دست یافته و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

,

 

,

وی با بیان اینکه متهم سی ساله است و اعتیاد به مواد افیونی داشته و چند سابقه کیفری را در کارنامه خود یدک می‌کشد، تصریح کرد: متهم در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود ولی با مشاهده دلایل غیر قابل انکار پلیس به ناچار لب به بیان حقیقت گشود و به ۱۲ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف که یک مالخر نیز در همین راستا شناسایی و دستگیر شد.

,

باقری در پایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی اذعان کرد: در بررسی سرقت های انجام شده سهل انگاری و غفلت مالباختگان یکی از دلایل اصلی وقوع جرم تعیین شده است؛ لذا شهروندان عزیز بایستی با رعایت تدابیر پیشگیرانه از سرقت از قبیل استخدام و بکارگیری نگهبان محله، نصب دوربین مداربسته، استفاده از در و پنجره و حفاظ فلزی محکم سارقان را در ارتکاب جرم ناکام گذارند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه