اخبار داغ

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین:

ایران اسلامی علی‌رغم همه موانع امروز در قله‌های پیشرفت قرار دارد

ایران اسلامی علی‌رغم همه موانع امروز در قله‌های پیشرفت قرار دارد
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: دشمنان ایران سعی دارند با ایجاد موانع متعدد، سرعت پیشرفت ایران را مهار کنند و با ابزار رسانه ای سعى در پوشاندن واقعیت‏‌هاى انقلاب دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب امروز(شنبه) درجلسه ستاد نماز جمعه شهر سگزآباد که در دفتر امام جمعه شهر سگزآباد برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن چهل سالگی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران دارای دستاوردهای زیادی است که مهمترین آن را می‌توان استقرار حاکمیت تشریعى خدا، ولایت الله، نفى حاکمیت‏‌هاى دروغین و طاغوتى و تحقق نظام ولایى نام برد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

وی افزود: انقلاب اسلامى با قطع حاکمیت ستمگران بر جامعه دینى و نظام ولایى، جامعه مرده و سلطه پذیر ما را در پرتو اسلام، حیات، پوپایى و عزّت بخشید. 

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین عنوان کرد:‌ آنچه نظام ولایی ایران را ۴۰ ساله ساخته، وابستگى فکرى و عملى روزافزون امت با ولى امر است.

وی ادامه داد: این مهم عاملى است که انقلاب اسلامى را از گردنه‌‏هاى سخت و فتنه‏‌هاى بزرگ به سلامت عبور داده و تمامی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است. 

فاطمی نسب بیان کرد:‌ همین ولایت محورى برخاسته از بصیرت و استقامت امت انقلابى و مؤمن است و در آینده هم همین ولایت محورى ضامن بقاء انقلاب و شکست دشمنان آن خواهد بود. 
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
, ,

وی تصریح کرد:‌ انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته نشان داده در کنار ارزش‏‌هاى الهى و انسانى که رسالت اصلى انقلاب و حرکت امام خمینى(ره) بوده، در حوزه‌‏هاى پیشرفت کشور و دانشى که در زمان طاغوت براى همیشه دست نیافتنى تصور می‌‏شد، در تراز اولین‏‌ها ظهور و بروز یافته است. 

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین بیان کرد:‌ نگاهی به آمار پیشرفت‌ها و توانمندی‌های جمهوری اسلامی که ایران اسلامی را در حوزه‌های پزشکی، علوم پیشرفته، تکنولوژی، فن آوری‌های جدید هسته ای، نظامی و صنعتی در زمره رتبه‌های نخست دنیا نشان می‌دهد بیانگر تحول عظیم و پیشرفت خیره‏‌کننده ایران، بعد از پیروزى انقلاب اسلامى است. 

فاطمی نسب گفت: این پیشرفت‌ها در حالی است که دشمنان ملت ایران سعی دارند با ایجاد موانع متعدد، سرعت پیشرفت ایران را مهار کنند و با ابزار رسانه ای خود سعى در پوشاندن واقعیت‏‌هاى انقلاب و ایران اسلامى دارند. 
انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه