اخبار داغ

راه ۱۲۷ روستای مسدود شده از برف در خلخال بازگشایی شد

راه ۱۲۷ روستای مسدود شده از برف در خلخال بازگشایی شد
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال از بازگشایی راه 127 روستای مسدود شده از برف در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، محمد قربانی صبح امروز در حاشیه بازدید از محورهای روستایی شهرستان خلخال به خبرنگاران گفت: طی در دو روز گذشته بارش برف سنگین راه بیش از 140 روستا در شهرستان خلخال را بست تاکنون  که راه  127 روستا تاکنون بازگشایی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه عملیات بازگشایی مسیرهای روستایی خلخال همچنان ادامه دارد،اظهار کرد: به دلیل بارش سنگین برف در برخی نقاط روستایی امکان فعالیت دستگاه لودر و گریدر امکان نداشت که با استقرار بولدزر این مسیرها در حال بازگشایی است.

,

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال ادامه داد:  در حال حاضر بیش از 35 دستگاه ماشین‌آلات راهداری در بیش از 700 کیلومتر از راه‌های روستایی ، فرعی و اصلی به در راه‌ماندگان و گرفتاران برف وکولاک کمک می‌کنند.

,

قربانی ارتفاع برف در مناطق خارج از شهر و مسیرهای روستایی را بیش از 60 سانتی‌متر اعلام کرد و ادامه داد: سطح بارش در ارتفاعات بیشتر است و امید می‌رود تا آخر وقت فردا تمامی مسیرهای روستایی بازگشایی شود.

,

قربانی گفت: در حال حاضر راه 13 روستا در سه بخش مرکزی، شاهرود و خورش‌رستم مسدود است که راهداران در منطقه حضور دارند و عملیات تا بازگشایی نهایی  ادامه خواهد یافت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه