اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی کاشمر خبر داد؛

۶دامدار و کشاورز کاشمری به عنوان تولیدکننده نمونه ملی و استانی انتخاب شدند

۶دامدار و کشاورز کاشمری به عنوان تولیدکننده نمونه ملی و استانی انتخاب شدند
مدیر جهاد کشاورزی کاشمر از انتخاب 6 تولید کننده بخش کشاورزی و دامداری شهرستان به عنوان نمونه استانی و کشوری در سال جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید ابوالقاسم موسوی در گفت و گو با خبرنگار یار خراسانی، با اعلام این خبر اظهار داشت: وزارت جهاد کشاورزی همه ساله نسبت به شناسایی، انتخاب و معرفی تولیدکنندگان نمونه اقدام می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی ترغیب فعالان عرصه تولید کشاورزی در سطح کشور، توجه مسئولین، تصمیم سازان و تصمیم گیران کشور به وضعیت کشاورزان و همچنین ایجاد زمینه برای پیروی سایر بهره برداران از موفقیت کشاورزان خبره و برتر را از اهداف انتخاب برترین ها عنوان کرد.

,

مدیر جهاد کشاورزی کاشمر با بیان اینکه فعالیت ستاد شناسایی، انتخاب و معرفی تولیدکنندگان برتر، از شروع فصل زراعی آغاز شده است، خاطرنشان کرد: ستادهای شهرستانی، استانی و مرکزی هر کدام بر اساس وظیفه مندی خاص خود کاندیداهای تولید برتر در سطح رشته های مختلف را که با کسب آگاهی و مراجعه به مدیریت های جهاد کشاوررزی و تکمیل فرم های ثبت نام اقدام نموده اند، مورد ارزیابی قرار می دهند.

,

وی با تاکید بر اینکه در همین راستا ، ستاد انتخاب و معرفی تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی کشور، با حضور نمایندگان کلیه بخش های مرتبط با محوریت اداره آموزش و ترویج در سطوح شهرستان، استان و مرکز تشکیل شد، تصریح کرد: در نهایت پس از ارزیابی، بازدید و بررسی های کارشناسی، بخش کشاورزی شهرستان موفق به کسب رتبه ی نخست در سطح 4 نفر استانی و 2 نفر ملی شد.

,

موسوی ضمن تبریک این موفقیت به تولیدکنندگان و بهره برداران منطقه اذعان کرد: سعید صالحی به عنوان پرورش دهنده مرغ مادرگوشتی و علی اکبر دباغ به عنوان آب خیزدار نمونه مکانیک در سطح ملی و محمدرضا سیاح تولید کننده انگور آبی، رضا قدوسی موشکی آبخیزدار مکانیک نمونه ، احمد پردل بختیار بهره بردار محصولات فرعی جنگل و مرتع و همچنین سعید صالحی پرورش دهنده ی مرغ مادر در سطح استانی ، موفق به کسب رتبه ی نخست و نمونه شدند که علاوه بر تقدیر در سطح کشوری و استانی طی مراسمی در شهرستان از این عزیزان تقدیر به عمل خواهد آمد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه