اخبار داغ

در پی مصوبه ممنوعیت صادرات ماهی به استانهای همجوار بوشهر؛

عضو شورای شهر: از حقوق صیادان دفاع کنیم/ مدیر کل شیلات: مخالف جلوگیری صادرات ماهی از استان بوشهر هستیم

عضو شورای شهر: از حقوق صیادان دفاع کنیم/ مدیر کل شیلات: مخالف جلوگیری صادرات ماهی از استان بوشهر هستیم
عضو شورای شهر بوشهر گفت: اگر دولت قصد دارد سیاست هایی در شهرها انجام دهد باید به گونه ای باشد که به سود همه اقشار جامعه باشد و نارضایتی که در بازار ماهی فروشان ایجاد شده است قطعا از حقوق ماهی فروشان دفاع می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ در روزهای گذشته جلسه ای پیرامون رفع مشکل گرانی آبزیان در استانداری وشهر با حضور معان سیاسی امنیتی استانداری بوشهر، مدیر کل شیلان استان بوشهر و جمعی از متولین در حوزه آبزیان و صادرات ماهی و حوزه اجتماعی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

در این جلسه جلوگیری از صادرات ماهی از بوشهر به شهرهای دیگر کشور مهمترین عامل دانستند و مصوب شد تا آبزیان کاهش قیمت نداشته است، جلوگیری برای صادرات انجام شود اما عضو شورای شهر بوشهر، مدیر کل شیلات استان بوشهر و رئیس صنف ماهی فروشان بوشهر نظر مخالف نسبت به اجرای این مصوبه داشتند و با دیگاه خود ماهی فروشان بوشهری را همرامی کرند.

, در این جلسه جلوگیری از صادرات ماهی از بوشهر به شهرهای دیگر کشور مهمترین عامل دانستند و مصوب شد تا آبزیان کاهش قیمت نداشته است، جلوگیری برای صادرات انجام شود اما عضو شورای شهر بوشهر، مدیر کل شیلات استان بوشهر و رئیس صنف ماهی فروشان بوشهر نظر مخالف نسبت به اجرای این مصوبه داشتند و با دیگاه خود ماهی فروشان بوشهری را همرامی کرند., در این جلسه جلوگیری از صادرات ماهی از بوشهر به شهرهای دیگر کشور مهمترین عامل دانستند و مصوب شد تا آبزیان کاهش قیمت نداشته است، جلوگیری برای صادرات انجام شود اما عضو شورای شهر بوشهر، مدیر کل شیلات استان بوشهر و رئیس صنف ماهی فروشان بوشهر نظر مخالف نسبت به اجرای این مصوبه داشتند و با دیگاه خود ماهی فروشان بوشهری را همرامی کرند.,

به همین منظور جمعی از صیادان و ماهی فروشان بوشهری به نشان اعتنراض از این مصوبه مقابل شورای شهر بوشهر تجمع و خواستار رسیدگی شدند.

,

از حقوق صیادان دفاع می کنیم

, از حقوق صیادان دفاع می کنیم, از حقوق صیادان دفاع می کنیم,

اکبر توسلی عضو شورای شهر بوشهر در جمع این قشر از جامعه گفت: محصولات دریایی که در استان بوشهر صید می شود باید به همه نقاط کشور ارسال شود تا همه مردم بتوانند از آن استفاده کنند و برای کاهش قیمت باید تدبیری بهتر شود.

,

عضو شورای شهر بوشهر اظهار کرد: اگر نرخ قیمت ماهی کاهش داشته باشد قطعا به نفع ماهی فروش و صیاد است؛ اگر اجرای یک مصوبه رد چارچوب باشد همه در آن سود خواهند برد و مسئولین توجه داشته باشند که یک قشر ضعیف در مصوبه ها زیان نبیند.

,

Image result for ‫اکبر توسلی شورای شهر بوشهر‬‎

, Image result for ‫اکبر توسلی شورای شهر بوشهر‬‎,

توسلی افزود: حرکتی در استان بوشهر انجام شده است که هنوز معلوم نیست پشت پرده آن چه چیزی است و قطعا مشکلات ماهی فروشان را طی جلسه ای به معاون استاندار گزارش خواهم داد.

,

وی عنوان کرد: اگر دولت قصد دارد سیاست هایی در شهرها انجام دهد باید به گونه ای باشد که به سود همه اقشار جامعه باشد و نارضایتی که در بازار ماهی فروشان ایجاد شده است قطعا از حقوق ماهی فروشان دفاع می کنیم.

,

عضو شورای شهر بوشهر عنوان کرد: با توجه به مشکلاتی که در بازار ماهی فروشان وجود دارد سرویس بهداشتی به زودی در بازار ایجاد خواهیم کرد.

,

مخالف جلوگیری صادرات ماهی از استان بوشهر هستیم

, مخالف جلوگیری صادرات ماهی از استان بوشهر هستیم, مخالف جلوگیری صادرات ماهی از استان بوشهر هستیم,

زنده بودی مدیر کل شیلات استان بوشهر نیز در ادامه طی تماس تلفنی با توسلی، گفت: ما طرفدار صیادان هستیم و نسبت به اجرای طرح جلوگیری از صادرات آبزیان به استانهای همجوار مخالف هستیم.Image result for ‫مدیر کل شیلات استان بوشهر زنده بودی‬‎

, Image result for ‫مدیر کل شیلات استان بوشهر زنده بودی‬‎,

وی با باین اینکه صیاد باید ماهی را گران بفروشد تا معاش خود را بگذراند، افزود: مشکلات اجتماعی در خصوص طرح جلوگیری از صادرات ماهی از بوشهر ایجاد شده است و افراد صادر کننده ماهی در جایگاه یک شهروند گلایه مند از اجرای آن است.

,

 

,

مقامات استانی تا کنون هیچ جلسه ای با تعاونی نداشته اند

, مقامات استانی تا کنون هیچ جلسه ای با تعاونی نداشته اند, مقامات استانی تا کنون هیچ جلسه ای با تعاونی نداشته اند,

خلف پور رئیس صنف ماهی فروشان در تماس تلفنی با اکبر توسلی در خصوص این موضوع گفت: مقامات استانی تا کنون هیچ نظری از ما نخواسته اند و در جلسات حضور نداشته ام.

,

Image result for ‫اعتراض ماهی فروشان بوشهری در شورای شهر‬‎

, Image result for ‫اعتراض ماهی فروشان بوشهری در شورای شهر‬‎,

وی افزود: برخی زا ماهی هایی که مردم استان بوشهر مصرف نمی کنند سالها است که استان خوزستان صادر و بعداز آن به کشور عراق ارسال می شود که به تازه گی از خروج خودروهای حمل ماهی از استان جلوگیری شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه