اخبار داغ

شهروند رامسر به لیگ فوتبال دسته ۳ کشور صعود کرد/تاریخ‌سازی رامسری‌ها در لیگ برتر فوتبال مازندران

شهروند رامسر به لیگ فوتبال دسته ۳ کشور صعود کرد/تاریخ‌سازی رامسری‌ها در لیگ برتر فوتبال مازندران
شهروند رامسر قهرمان جام کاسپین شد و به لیگ فوتبال دسته سه کشور صعود کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، فضای فعلی ورزش رامسر شاید در چند سال اخیر بی سابقه بود حقیقت اینجاست که هرگز چنین وضعیتی درآخرین شهر غرب استان مازندران وجود نداشت . قهرمانی تیم فوتبال شهروند رامسر به فضای پر از شور ونشاط ورزش شهرستان بی ارتباط نیست .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,

شهروند در دو دوره گذشته درقعرجدول قرارگرفته بود اما امسال دیدگاه نسبت به دوسال گذشته فرق می کرد.

,

نماینده رامسر بدنبال جایگاه بهتری درجدول لیگ برتر استان بود . به همین دلیل مهره های بهتری جذب کرد . اضافه شدن چند بازیکن از شهرستان تنکابن و عباس آباد به مانند محمد خسروی وسیامک مرتمی ، بازگشت مجتبی رمضانی و جذب محمد محمدی در خط دروازه و حفظ کردن منوچهر زاهدی و محمد مولا و اضافه شدن مهره باتجربه از خطه گیلان همچون احمد فیضی به نظرمی رسید این تیم را تبدیل به یک مدعی عنوان های اول تا سوم کرده بود .

,

همه چیز در سه بازی اول هم خوب پیش رفت نه امتیاز از سه بازی حاصل کار شاگردان امیر برجسته بود که بعنوان سرمربی به نیمکت شهروند بازگشته بود اما به یکباره وضعیت تغییرکرد .از هشت بازی باقیمانده نیم فصل اول یکی از صدرنشینان جدول لیگ برتر استان فقط پنج امتیاز گرفت و تا رتبه ششم جدول سقوط کرد . شرایط با چهارده امتیازاصلا جالب نبود و خطر سقوط به عنوان های پایین تر جدول احساس می شد .

بنابراین کادرفنی و مدیریتی تیم تصمیم گرفت هم در ساختار مدیریتی تغیراتی بوجود بیاورد و هم با اضافه کردن چند مهره جدید رقابت را میان بازیکنان برای رسیدن به یازده نفر اصلی بیشتر کند .

,
,
,

میلاد خوئی فر ، منوچهرزاهدی و مهرداد میر و مرتضی همتی از تیم جدا شدند و پژمان محمد قلی پور ، مهدی بهروزی ، حسین حبیبی ، آرمین حسینی و امیر اسحاقی و شاهین علی اصغری جایگزین آنها شدند بازیکنانی که هر کدامشان می توانستند باکار ایی که داشتن شرایط تیم را تغییر دهند حسین حبیبی در خط حمله تجربه حضور در لیگهای کشوری داشت.

,

امیر اسحاقی در دفاع راست یک مهره جوان و تعیین کننده بود .پژمان محمد قلی پور مشکلات خط دفاعی تیم را رفع می کرد و مهدی بهروزی مشکل اساسی تیم را بعنوان هافبک دفاعی جنگنده حل می کرد حضور این مهره ها باعث شد که سایر بازیکنان هم باکیفیت بالاتری گذشته ظاهر شوند آرمین حسینی و امیر حسین فتوک برزگر به بازیکنی که حتی در مقاطعی محمد مولا و احمد فیضی را به یک نیمکت نشین تبدیل کردند .

,

در کادر مدیریتی اضافه شدن حسین مقدم بعنوان مدیرعامل هم شرایط مالی را تغییر داد و هم ساختار و نظم تیمی را نسبت به گذشته بهتر کرد . تمرینات تیم بصورت مستمر شکل گرفت و خبری از باخت و تساوی در بازیهای شهروند نبود و این تیم فقط می برد .

,

برتری سه بریک مقابل کتالم در شهر آورد شهرستان رامسر ، برد دو بر صفر مقابل جویبار ، برتری چهار بریک مقابل گلوگاه و برتری مقابل شیرگاه و آمارد آمل و فریدونکنار این تیم را در قامت یک مدعی به رتبه سوم جدول رساند . پیروزی در مقابل نکا با نتیجه پرگل چهار برصفر وپیروزی دو برصفر مقابل اتحاد میاندرود در حالی که آنها یک نیمه کامل را ده نفره بودند سرانجام شهروند را به صدر جدول رساند.

,

البته شهروند هم آمار گلزنی بالایی نسبت به سایر تیمهای جدول داشت و هم تا به اینجا فقط سه گل دریافت کرده بود . و محمد محمدی با سیو های عالی به همراه یک خط دفاعی ایده آل اکثرحملات حریفان را خثنی می کردند در مصاف با شاهین جویبار تصور این بود که شهروند با نبود محمد محمدی وحمیدسرایی به مشکل برمیخوره ولی باور قهرمانی در تیم شکل گرفته بود همه به دنبال خواسته بودند هیچ کس نمی خواست این موج شکسته شود.

,

درخشش امیرحسین فتوک برزگر و آرمین حسینی وتجربه بالای حسین حبیبی و احمد فیضی شکست پنج برصفر حریف را در خانه رقم زد و شهروند آماده بازی با محمود آباد بود اما به یکباره بازیها تعطیل شد.

سازمان لیگ فوتبال استان مازندران برای صدور یک رای بازی ها را تعطیل کرد و پس از دو هفته برای برگزاری بازی شهروند رامسر و دریای حربده محمود آباد در فضای بدون حاشیه تمام نیروهای خودرا بسیج کرد.

,
,
,

از ریاست هیات فوتبال تا مطرح ترین داور استان راهی رامسر شدند تا در بازی اتفاقی شکل نگیرد . نیمه اول بازی با حملات محمود آباد آغازشد اما سیوهای محمد محمدی مانع از گلزنی حریف شد در ابتدای نیمه ی دوم هم داستان همین بود اما تعویض ها امیر برجسته از دقیقه هفتاد ورق رابرگرداند .

,

ورود محمد مولا به بازی باعث شد که شهروند با دو مهره جدید برای تغییر نتیجه تلاش کند و به خواسته اش رسید . یک پنالتی از تجربه حسین حبیبی شکل گرفت و محمود اباد با تک گل او در رامسر باخت همه چیز برای جشن قهرمانی آماده بود اما انگار کار تمام نشده بود . باید در بابل حتی بدون حسین حبیبی با یک برد شیرین کار تمام میشد . تا سی و سه امتیاز شکل می گرفت. و جشن قهرمانی تکمیل می شد.

,

در حالی که در ورزشگاه شهیدبهشتی محمود آباد میزبان با یک نتیجه عجیب و نه برصفر شاهین جویبار را شکست داد شهروند با تجربه بالای احمد فیضی ودرخشش پژمان قلی پور ومحمد مولا و مهدی بهروزی مانع از جشن قهرمانی سکوهای محمود آباد شد و با دو گل در ده دقیقه پایانی سرود قهرمانی را خواند.

چهارده برد چهل و هفت امتیاز ، نه کلین شیث ، مدیریت خوب ، کادرفنی موثر ، بازیکنان ، سرپرست عاشق فوتبال وطرفداران وحامیان فوتبال ، ریاست باتجربه هیات فوتبال شهرستان رامسر وحتی بخش کتالم ، ریاست جوان و پیگیری اداره ورزش وجوانان شهرستان رامسر ، فرماندار ، هلال احمر و نیروی انتظامی و رسانه ها همه وهمه دراین قهرمانی نقش داشتند.

اما حالا باید به این فکر بود که از این فرصت طلایی نهایت استفاده را برد و به راحتی به مانند خیلی از تیم های دیگر برگشت به عقب نکنیم . باید با هدف دراین راه پیش رفت و با یک برنامه ریزی مناسب حتی برای پیشرفت فوتبال پایه های شهرستان رامسر که سالها ست خبری ازش شنیده نمیشود بهره برد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه