اخبار داغ

تا تابستان ۹۸؛

اتمام ساخت مهمانسرای حرم حضرت زینب(س)

اتمام ساخت مهمانسرای حرم حضرت زینب(س)
معاون مهندسی ستاد بازسازی عتبات سوریه گفت: عملیات ساخت مهمانسرای حرم حضرت زینب (س) در دمشق تا تابستان سال آینده به اتمام می‌رسد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، سیدجواد هاشمی فشارکی در جلسه کنترل طرح مضیف حرم حضرت زینب سلام الله علی‌ها افزود: به رغم مشکلات و نارسایی‌های ناشی از جنگ در سوریه؛ با عنایت ائمه اطهار علیهم السلام و همت خیرین و عوامل اجرایی، طرح ساخت مضیف (مهمانسرا) حرم مطهر حضرت زینب (س) با سرعت و دقت در دست اجراست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: عمده مصالح و لوازم ساختمانی مورد نیاز؛ تأمین و در محل ساختمان مضیف نگهداری می‌شود و همزمان چند گروه کاری اعزامی از استان خوزستان به صورت تبرعی در حال فعالیت هستند تا ان شاء الله بر اساس برنامه زمانبندی شده حداکثر تا اول تیر ۹۸ کار ساخت مهمانسرای حرم به اتمام برسد.

,

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود موسوی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان با اشاره به اینکه این استان مسؤولیت اجرای طرح‌های بازسازی در حرم‌های مطهر سوریه را برعهده دارد گفت: مردم خوزستان در سال‌های اخیر حمایت‌های بی‌دریغی در زمینه بازسازی و زدودن غبار غربت از حرم مطهر حضرت زینب سلام الله علی‌ها داشته‌اند.

,

وی با بیان اینکه با پشتیبانی مردم خوزستان توانستیم تمام آسیب‌ها و خرابی‌های ناشی از حملات گروه‌های تروریستی و تکفیری به حرم مطهر را بازسازی و مرمت کنیم، افزود: برای طرح ساخت مضیف، مردم خیر خوزستان هم در زمینه تأمین مصالح و نیروی فنی متبرع کمک‌های خوبی داشته‌اند.

,

وی گفت: مضیف حرم مطهر حضرت زینب (س) در ۴ طبقه روی زمین و نیم طبقه زیر زمین شامل آشپزخانه، سالن غذاخوری، اتاق اقامتی، سرویس‌های بهداشتی، بخش اداری و خدماتی در دست ساخت است.

,

موسوی با بیان اینکه برکت نذورات خیرین به چرخه اقتصادی کشور برمی‌گردد، افزود: کمک‌های نقدی خیرین صرف خرید مصالح و تجهیزات مورد نیاز از صنایع و کارخانه‌های داخلی می‌شود.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه