اخبار داغ

مردم همدان از فیلم‌های جشنواره «عمار» استقبال کردند

مردم همدان از فیلم‌های جشنواره «عمار» استقبال کردند
مسوول اکران فیلم‌های جشنواره عمار در همدان گفت: اکران فیلم‌های نهمین جشنواره «عمار» مورد استقبال مردم همدان قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حامد طلایی امروز در گفت‌وگو با نافع اظهار کرد: فیلم‌های نهمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» روز پنج شنبه در کانون مهدیه همدان اکران شده و استقبال خوبی از سوی مردم انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه اکران فیلم‌های جشنواره عمار از روز 9 دی ماه شروع شده، افزود: این جشنواره با جشنواره‌های دیگر متفاوت است زیرا فیلم‌های آن در طول سال اکران شده و گزارش اکران به دبیرخانه ارسال می‌شود.

,

مسوول اکران فیلم‌های جشنواره عمار در همدان گفت: اکران عمومی این فیلم‌ها در روزهای خاص به منظور اهمیت و توجه به این جشنواره است.

,

وی با بیان اینکه 20 فیلم در جشنواره عمار همدان اکران شدند، بیان کرد: همه فیلم‌های رسیده به جشنواره شاخص و خوب بودند و انتخاب فیلم‌ها بسیار سخت بود.

,

طلایی ادامه داد: فیلم های قوی از دید مردم شامل: فیلم «خانه پنجم » در مورد کشف حجاب در زمان رضاخان، «تعمیر» ، مستند «خاطرات رضاخانی» که برگرفته از منابع و مرجع‌های مختلف ساخته شده بود و «ایران بیست» که به ایران قبل از انقلاب و بعد از انقلاب اشاره می‌کند.

,


وی خاطرنشان کرد: دیگر فیلم‌های اکران شده شامل: بدون لک، بارکد، عصر وارونه، خلوت خوب، بابای شکلاتی و ...بودند که برخی از این فیلم‌ها و مستندها به موضوع سبک زندگی ایرانی- اسلامی بسیار خوب پرداخته بودند و برای بینندگان جذاب بود.

,
,


طلایی گفت: افرادی که علاقمند به اکران این فیلم‌ها هستند می‌توانند بسته‌های فیلم را از ما دریافت کرده و گزارش اکران را به دبیرخانه بدهند.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه