اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در عراق:

استانی کردن انتخابات امری اشتباه است/با استانی شدن انتخابات برخی شهرستان‌ها نمی‌توانند خواسته‌هایشان را مطالبه کنند

استانی کردن انتخابات امری اشتباه است/با استانی شدن انتخابات برخی شهرستان‌ها نمی‌توانند خواسته‌هایشان را مطالبه کنند
نماینده ولی‌فقیه در عراق گفت: استانی کردن انتخابات امری اشتباه است و اگر بنا باشد شهرستانی در استان در پروسه انتخابات حذف شود، از همین رو نمی‌تواند خواسته‌های خود را مطالبه کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله سید مجتبی حسینی، نماینده ولی‌فقیه در عراق در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس، پیرامون استانی کردن انتخابات اظهار کرد: به عقیده بنده استانی کردن انتخابات امری اشتباه است، باید کاری انجام دهیم که عامه مردم در آن سهیم باشند و اگر بنا باشد شهرستانی در استان در پروسه انتخابات حذف شود، از همین رو نمی‌تواند خواسته‌های خود را مطالبه کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه چنانچه شهرستان‌ها را در پروسه استانی کردن انتخابات حذف کنیم، رأی آن‌ها در سطح کشور نقشی ندارد، خاطرنشان کرد: درعین‌حال این عقیده که نماینده هر شهر باید از همان شهر باشد دیدگاه غلطی است.

,

آیت‌الله حسینی تصریح کرد: مردم هر شهر باید بهترین فرد و شایسته‌ترین فردی که می‌تواند مشکلاتشان در مسائل مختلف را حل کند را برگزینند.

,

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مردم باید تأکیدشان بر مسئله علم و دانایی کاندیدای انتخاباتی باشد، این درعین‌حالی است که هر شهرستان باید در پروسه انتخابات شرکت کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه