اخبار داغ

سرسره‌بازی خودروها در خیابان‌‌های کرمانشاه /پای لنگ خدمات شهری

سرسره‌بازی خودروها در خیابان‌‌های کرمانشاه /پای لنگ خدمات شهری
یخ‌زدگی خیابان‌های سطح شهر کرمانشاه موجب اختلال در تردد شهروندان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصاد، این روزها بارش نزولات جوی در شهر کرمانشاه موجب شادی و خوشحالی مردم شده است؛ اما همین رحمت آسمانی با ناکارآمدی سیستم خدمات شهری برای شهروندان دردسرهایی را ایجاد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

معمولا بعد از بارش برف ( که در شهر کرمانشاه به ندرت و شاید سالی یکی دو روز رخ می‌دهد) خدمات شهری موظف است سریعا نسبت به نمک پاشی و ماسه ‌ریزی خیابان‌ها برای جلوگیری از یخ‌زدگی اقدام کند.

,

اما در شهر کرمانشاه از شب گذشته تردد حتی در معابر اصلی شهر با مشکل مواجه شد و تردد شهروندان با خودرو در جاده‌های لغزنده سطح شهر به کندی صورت می‌گرفت و امروز صبح این موضوع بیشتر خود را نشان داد.

,

ا

, ا,

 

,

خدمات شهری: نمک‌نمی‌پاشیم تا آسفالت خراب نشود!

, خدمات شهری: نمک‌نمی‌پاشیم تا آسفالت خراب نشود!,

امیر رحیمی معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه در این خصوص به خبرنگار مرصاد گفت: در حال حاضر تمامی معابر اصلی شهر کرمانشاه باز است.

,

 وی افزود: از شب گذشته با توجه به برودت هوا و بارش برف شروع به نمک پاشی خیابان‌ها کردیم و از ساعت چهار صبح نیز به کارها سرعت بیشتری دادیم تا درب مدارس و بیمارستان و... را برف‌روبی کنند.

,

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه در پاسخ به اینکه برخی از معابر کرمانشاه مشکل دارند نیز گفت: نمک ضد آسفالت است و اگر همه شهر را نک بپاشیم آسفالت خراب می‌شود.

,

رحیمی با تصریح اینکه یخبندان کمترین مزاحمت و مشکل را برای شهروندان داشته ادامه داد: بیشتر تصادفات هم به دلیل سرعت زیاد رخ داده است.

,

ا

, ا,

 

,

اما وضعیت موجود خلاف ادعای معاون محترم شهردار را نشان می‌دهد و اختلال در رفت و آمد برای شهروندان از همان ساعات پایان شب کاملا مشهود بود و تردد به سختی در خیابان‌ها صورت می‌گرفت.

,

و از همه جالب‌تر توجیه معاون شهردار برای عدم نمک‌پاشی است؛ در کرمانشاه مگر چند روز از سال نمک‌پاشی می‌شود که بخواهد موجب تخریب آسفالت شود؟!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه