اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور:

ایران از نظر ضریب امنیتی درجایگاه بالایی است

ایران از نظر ضریب امنیتی درجایگاه بالایی است
مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور گفت: به لطف انقلاب اسلامی امروز ایران از نظر ضریب امنیتی درجایگاه  بالایی است که دشمنان هم اذعان به ان دارند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت الاسلام حسین رحیمی صبح امروز در جمع بسیجیان نیشابور اظهارداشت: نسبت به این انقلاب عظیم ،در این برهه زمانی بعد از ۴۰ سال عزت و افتخار جزء این فرمایش شریف حضرت زینب سلام الله علیها در تعریف و تمجید از این شجره طیبه چیزی دیگر بر زبان جاری نمی شود آن هم اینکه بگوییم  و ما رایت الا جمیلا واقعیت این است که جز زیبایی چیزی دیگری وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه  تمام تلاش نظام سلطه و استکبار جهانی در راس آن آمریکا براندازی و نابودی انقلاب، سرلوحه برنامه کاری آنها بود بیان داشت: چه غلطی توانستند انجام دهند؟ با این که صدام را ترغیب به جنگ علیه ایران نمودند فتنه ها را ایجاد کردند و در تنور فتنه دمیدند ، جنگ‌های نیابتی در منطقه به وجود آوردند، تحریم ها ی شدید تری  بر علیه ایران اعمال کردند ره به جایی نبردند. "یریدون لیطفئوا نورالله بافواههم والله متم بنوره ولوکره الکافرون"

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور ادامه داد:چهل سال عزت، افتخار، اقتدار، امنیت، سربلندی از نظر علمی در منطقه اول و در جهان بعضی موضوعات هفت و یا هشتم کشورهای مطرح جهان از جمله هسته ای ،از نظر نظامی در منطقه اول و در جهان نیز حرفی برای گفتن داریم ،همین بس که اگر دشمن دست از پا خطا کند پایان نبرد دیگر دست او نیست، این جمهوری اسلامی ایران و آزادیخواه جهان هستندکه اتمام جنگ را تصمیم میگیرندآنهم با نابودی  رژیم جعلی اسرائیل و ظلم و ستم ،حالا فرمایش آقا و مولایمان زمان به زن در روگذشته است  یکی بزنند ده ضربه سنگین تر را دریافت خواهند کرد.

,

حجت الاسلام والمسلمین حسین رحیمی اظهارداشت: به لطف انقلاب اسلامی امروز ایران از نظر ضریب امنیتی درجایگاه  بالایی است که دشمنان هم اذعان به ان دارند وهیچ کشوری  حتی  قاره سبزنمی تواند درتراز آن قرار گیرد که هر روز ناامنی  و شورش و ناآرامی درآنها وجود دارد از جمله فرانسه .

,

طبق نظرسنجی خودشان کلوپ، اینترنشنال  ایران از نظر امنیت از کشورهای انگلیس، فرانسه، ایتالیا، بلژیک بهتر است و جزء امن ترین کشورهای جهان است.

,

وی تصریح کرد:در جنگ نرم هم دشمن بهره هایی که می خواست نبرد، واقعیت این است که اگر عمل کنیم به شرح وظایف مان در قرآن و عترت سربلند جهانیم با این همه غنای فرهنگی چه نیازی به فرهنگ مبتذل غرب!

,

رحیمی تاکید کرد:مردم ما بهترین و شایسته ترین مردم جهان است  خطاب ما به بعضی از مسئولین این است که اگر خسته شده اند میدان کارزار  را به جوانان متعهد و متخصص واگذار کنند، اگر انگیزه ندارند به خود بیایند، اگر خواب اند بیدار شوند، اگر دلی به دشمن و چراغ سبز های پوشالی آنها بسته اند آزمون برجام همه ما را بس است مگر در برجام قرار نبود تمام تحریم‌ها برداشته شود؟ پول های بلوکه شده ایران همه برگردد؟ دیگر خبر از تورم وگرانی و رفع بیکاری نباشد؟ حتی رئیس جمهور فرانسه گفته بود می‌خواهیم برای جوانان ایران شغل ایجاد کنیم  چه خبر شد آیا اینها به تحقق پیوست ؟آیا آمریکا و اروپایی ها به وعده هایشان عمل کردند؟ دشمن دشمن است برای همیشه وشیطان بزرگ آمریکا جز دروغگویی و نیرنگ و فریب و تکبر از سر و روی دولتمردان آن نمی بارد زمانی دست از ما برخواهند داشت که زیر پرچم انها قرار بگیریم ودست از انقلابمان برداریم این را هم بدانید سایه جنگ را تقویت بنیه دفاعی ،اقتدار موشکی، نفوذ منطقه ای برخورداری  از چنین ملتی  با روحیه مقاومت و شهادت طلبی و رهبری شجاع و عالم به زمان سال‌های سال است که از سر ایرانس برداشته نه برجام نافرجام بدانیم و آگاه باشیم،گر به دست خویشتن بستید پای خویش را ،هم به دست خویشتن وا کن کمال این است بس.

,

وی اظهارداشت:مشکل اقتصادی که مردم عزیز و شریف و با کفایت و ارزشمند ایران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند بیشتر در درون کشور با نگاهی ویژه به اقتصاد مقاومت قابل حل است، نگاه به توانمندی های درون گره گشاست این مردم لیاقت بهترین شیوه زندگی را دارند و به حمدالله با غنای کشور این کار شدنی است جوانان آماده به کار، سرزمین حاصلخیز ،منابع سرشار خدادادی، این حق مردم نیست که شرمنده زندگی خود باشند! مردم هم می‌دانند فرمایش گهر بار حضرت امام و حضرت آقا که فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند واقعیت است در تاریخ انقلاب وجود دارد و به کررات  مورد آزمایش قرار گرفته است.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابورتاکید کرد: هر مشکلی داریم از ضعف مدیریت هاوضعف اعتقادهاست در درون کشور این را خوب فهمیدند اگر می‌خواهیم شرمنده انقلاب نباشیم جهادی کار کنیم و دل از دشمن برای همیشه بکنیم و با توان درون ضعف ها و مشکلات را برطرف کنیم .

,

وی بااشاره به اینکه دشمن قبلا براندازی نظام را در دستور کار داشت وهیچ غلطی نتوانست انجام دهد نتوانست الان به این نتیجه رسیده است که با این انقلاب نمی‌شود رودررو شداظهارداشت: تنها راه را فروپاشی از درون برنامه ریزی می کنند که به خیال آنها زودبازده است وکم هزینه  چرا که تحریم ها وتهدیدها  جنگ فرهنگی، جنگ روانی بی حاصل بوده برای آنها وره به جایی نبرده اند  تلاش می‌کنند از درون بی اعتمادی بین مردم مسئولین و دوقطبی شدن ملت و دولت و ناکارآمدی نظام را دامن بزنند.

,

وی افزود: از دو راه نفوذ را پیگیری می‌کنند یک به انحراف کشیدن خواص با خوی اشرافیگری، بی خیالی، بی تفاوتی سرگرم دنیا شدن را در بعضی از مسئولین به وجود بیاورند و از طرف دیگر غفلت عوام که این همه عزت و اعتلای انقلاب را نادیده بگیرند باعث شود فتنه های ایجاد گردد و طلاق عاطفی بین مردم و مسئولین به وجودآیدکه باید خیلی مواظب باشیم نیاز مبرم و رمز موفقیت در اتحاد و همبستگی و یکپارچگی بین مردم و مسئولین است که ذلت ابدی را برای استکبار به ارمغان داشته  و خواهد داشت الحمدالله که مسئولین ما دلسوز و زحمتکش هستند و بعضی‌ که خواسته یا ناخواسته دراهداف پلید دشمن، زمان سپری می کنند بدانند که این انقلاب وعده الهی است که به ثمر خواهد رسیدان شاءالله اگر این فرصت استثنایی خدمت را که دردست انهاست ،برای چنین مردم بی نظیری از دست دهند خسارت جبران ناپذیری برای انها دربرخواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه