اخبار داغ

اجتماع عظیم زنان مشگینی با لباس سنتی +عکس

اجتماع عظیم زنان مشگینی با لباس سنتی +عکس
در راستای جشنواره زمستان بیدار اردبیل، اجتماع عظیم زنان عشایر شاهسون با لباس سنتی در پل معلق مشکین شهر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما،در راستای جشنواره زمستان بیدار اردبیل،صبح امروز اجتماع عظیم زنان عشایر شاهسون با لباس سنتی در پل معلق مشکین شهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

این جشنواره که با هدف معرفی جاذبه های گردشگری اردبیل در فصل زمستان همراه بود با استقبال پرشور گردشگران مواجه شد.

,

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل صبح امروز در این مراسم به اجرای زمستان بیدار با هدف رونق گردشگری زمستانی تاکید کرد.

,

ناصر محمودی با تاکید به حمایت از طرح های سرمایه گذاری متذکر شد: در راستای تقویت تاسیسات گردشگری زمستانی از طرح های پیشنهادی استقبال می شود.

,

وی به احداث سه پیست اسکی در استان اشاره کرد و افزود: علاوه بر این پروژه های متعدد احداث اقامتگاه بوم گردی و مراکز اقامتی نیز در حال اجرا است.

,

همچنین رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشکین شهر به برگزاری برنامه های متنوع در این شهرستان به عنوان یکی از قطب های گردشگری استان در قالب جشنواره زمستان بیدار اشاره کرد.

,

ایمانعلی ایمانی متذکر شد: علاوه بر برگزاری جشنواره زمستان بیدار در اکوکمپ دورنا، در پل معلق نیز برنامه های متنوعی از جمله تجمع عاشق ها، جشن 40 سالگی با لباس محلی، ایستگاه عکاسی و گروه تیراندازی با کمان و حرکات آیینی اجرا شد.

,

وی همچنین به معرفی سوغات محلی و غذاهای سنتی اشاره کرد و گفت: ساخت تندیس برفی، بازی های بومی محلی، رقص محلی، انتخاب لباس محلی برتر و اجرای بایاتی توسط بانوان کهنسال، موسیقی پاپ و پرواز کایت و بادبادک بخش هایی از جشنواره زمستان بیدار در پل معلق بود.

,

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشکین شهر به استقبال پرشور شهروندان و گردشگران از این جشنواره اشاره کرد و افزود: از استان های مختلف مهمانانی در این جشنواره حضور یافتند.

,

 

,
,
,
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه