اخبار داغ

استاندار به اردبیل خبرداد؛

۲۰ هزار شغل در ۸ ماهه سال ۹۸ در اردبیل ایجاد می شود

۲۰ هزار شغل در ۸ ماهه سال ۹۸ در اردبیل ایجاد می شود
استاندار گفت:در سال ۹۸ و با بهره گیری از تجارب امسال ، برنامه ایجاد ۲۰ هزار شغل را در ۸ ماهه سال خواهیم بست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،اکبر بهنام جو صبح امروز در نشست با فرمانداران استان  اردبیل با بیان این که علیرغم وجود برخی مشکلات پیش آمده در کشور، دولت حمایت‌های خوبی را از پروژه های عمرانی، آبادانی و اقتصادی استان انجام داده است، اظهار داشت: پروژه عظیم راه آهن میانه-اردبیل و توافق جهت اتصال آن به کشور جمهوری آذربایجان، منطقه آزاد اقتصادی،واگذاری و  اقدامات توسعه ای کشت و صنعت مغان، شبکه پایاب خداآفرین، راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی نمین و ده‌ها برنامه‌ی توسعه اقتصادی دیگر، با حمایت دولت، به سرعت در حال  تحقق و تکمیل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی از فرمانداران خواست عملکرد دولت در شهرستان ها، به خصوص پروژه‌های شاخص اقتصادی و اشتغال زایی را، اطلاع رسانی نموده و مردم را در جریان اقدامات انجام یافته قرار دهند.

,

استاندار اردبیل دهه مبارک فجر را فرصت مناسبی برای بیان عملکرد دولت و کارنامه چهل ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

,

وی با اشاره به برنامه‌ریزی ایجاد اشتغال یک میلیون و ۷۷ هزار شغل جدید توسط دولت در سراسر کشور و سهم ۱۳ هزار شغل در استان اردبیل و نیز موفقیت های حاصل شده برای ایجاد ۲۰ هزار شغل در سال جاری گفت:آمارهای اشتغال جدید در سال جاری، راستی‌آزمایی شده و دقیق بوده و بر اساس کدملی و واریز حق بیمه تامین اجتماعی است و در این آمار، برش استانی و استخدام ۱۷۰۰ نفر از جوانان استانمان در نیروهای مسلح کشور و برخی اشتغال های جدید استخدامی گنجانده نشده است.

,

استاندار اردبیل تصریح کرد: افق ایجاد اشتغال  سال آینده بهتر از امسال است چرا که برخی سرمایه‌گذاری‌ها در سال جاری شروع شده است که در سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد.

,

بهنام جو گفت: در سال ۹۸ و با بهره گیری از تجارب امسال ، برنامه ایجاد ۲۰ هزار شغل را در ۸ ماهه سال خواهیم بست.

,

استاندار اردبیل ابراز امیدواری کرد:با ایجاد ۲ هزار شغل جدید در شرکت کشت و صنعت مغان، راه اندازی مجتمع‌های شیرآلات در گرمی ودیگر پروژه های شاخص در سایر شهرستان های استان ، شاهد تحول و توسعه اقتصادی استان باشیم.

,

وی تاکید کرد : مدیران دستگاه ها و فرمانداران، برنامه‌ های اقتصادی و ایجاد اشتغال در سال آتی را، تا اول اسفند ماه سال جاری به استانداری تحویل دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه