اخبار داغ

شهردار تربت حیدریه:

نخستین المپیاد ورزشی محلات تربت حیدریه برگزار می شود

نخستین المپیاد ورزشی محلات تربت حیدریه برگزار می شود
شهردار تربت حیدریه گفت: امسال برای نخستین بار المپیاد ورزشی محلات تربت حیدریه از پنجم بهمن ماه با حضور بیش از هزار ورزشکار برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تابان تربت، محمد صادق مجتهدی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: مهمترین اقدام شهرداری در دهه فجر امسال برپایی نخستین المپیاد ورزشی محلات است که پنجم بهمن ماه با حضور هزار و 462 نفر از محلات تربت حیدریه آغاز می شود که هزار و 74 نفرشان مرد هستند و دیدارهای نهایی و اعلام نفرات برتر در ایام دهه فجر خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

 

,

وی با بیان اینکه رقابت ها در 11 رشته ورزشی برگزار می شود، گفت: بجز رشته های شطرنج، دارت، طناب کشی، هفت سنگ انفرادی، بدمینتون، مچ اندازی، تیراندازی و تکواندو که هم برای مردان و هم برای زنان است، فوتسال ویژه آقایان، والیبال و یک قل دوقل نیز ویژه بانوان، برگزار می شود.

,

 

,

مجتهدی افزود: المپیاد با هدف ایجاد فرصت برابر ورزشی برای شهروندان و شناسایی نخبگان ورزشی در 24 محله تربت حیدریه برگزار می شود و شرکت در مسابقات رایگان خواهد بود.

,

 

,

شهردار تربت حیدریه گفت: در ایام مبارک دهه فجر، از 15 پروژه که برای تکمیل و آماده سازی آن ها نزدیک به 20 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده، رونمایی می شود.
به گزارش ایرنا، محمدصادق مجتهدی روز شنبه در نشست خبری تشریح برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود: البته بخشی از این پروژه ها در طول یک سال اخیر آغاز و حتی به پایان رسیده و ما ترجیح داده ایم معرفی آن ها را به عنوان عیدی جشن انقلاب به شهروندان تقدیم کنیم.

,
,

 

,

وی بیان داشت: شش پروژه اصلاح هندسی، یک پروژه اصلاح کانال آب های سطحی، آسفالت معابر شهری و عملیات جمع آوری پل چهارراه خواف، از جمله مهمترین این پروژه ها است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه