اخبار داغ

گل کاری شهرداری یاسوج و رهاکردن اولویت های شهری/آقای شهردار؛ اولویت ها را دریابید

گل کاری شهرداری یاسوج و رهاکردن اولویت های شهری/آقای شهردار؛ اولویت ها را دریابید
مشکلات شهر یاسوج که در بارش های اخیر نمایان شد نشان می دهد که مسئولان به جای گل کاری در ورودی های یاسوج گل کاشته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، یاسوج شهری که در کنار زیبایی هایی که دارد اما گاهی گویا مورد بی مهری هایی قرار می گیرد بی مهری هایی که باعث می شود خیلی ها نسبت به آن بد بین و گاهی زده شوند اما به راستی ایا این شهر با این همه نعمت هایی خدا دادی باید اینگونه باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ایل بانو،,  ,

 

,

سوال اینجاست با وجود مشکلاتی که وجود دارد اکنون اولویت شهر چیست وقتی مشکل نمایان است علت نمایان است چرا راه حلی وجود ندارد؟طی سال گذشته قریب به ۵۰۰ سطل زباله و ۳۰۰ نیمکت در سطح پارک های شهر یاسوج نصب شد. متاسفانه سطل های زباله، نیمکت پارک ها، امکانات سرویس های بهداشتی و شیرهای آب توسط برخی از افراد تخریب می شوند اما باید گفت که آیا این همه کار و فعالیت نسبت به دیگر موضوعات مهم شهری اولویت دارد؟

,
, ,

 در چند روز اخیر شاهد بارش های فراوانی در استان بودیم به گونه ای که طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان اکنون بیش از چهار بار نسبت به سال گذشته در استان بارش باران داشتیم.

,

 

,

باران که می بارد یاسوج به شهری تبدیل می شود که گویا بر روی آب ایجاد شده است خیابان های این شهر پر از آب می شود به گونه ای که در خیابان فردوسی یاسوج هنگام بارش باران تنها با پوتین می توان رد شد در غیر این صورت باید با کفشی پر آب به خانه برویم شاید مشکل این خیابان با هدایت کردن اب ها در جدول های دیگر بر طرف شود و یا ایجاد جدول در این خیابان راه گشا باشد.

,
, ,

اما داستان به اینجا ختم نمی شود مشکل جدی در ورودی شهر یاسوج از سمت تلخسرو و اکبرآباد است به گونه ای که می توان گفت به یک مشکل بسیار جدی تبدیل شده است و در زیر تصاویر آن را می بینید.

,

در بارش های آبان ماه یک مشکل جدی در این منطقه  از شهر نمایان شد به گونه ای که باعث شد بخشی از بلوار توسط دستگاه های اجرایی تخریب شود، بلوار ورودی شهر یاسوج بر اثر آب هایی که از اطراف وارد جاده می شدند در زیر آب محو شده بود می توان گفت که نصف بدنه خودورها به زیر آب می رفتند.

,
, ,

بخشی از بلوار برای این کار تخریب شد مشکل را برای آن روز بر طرف کرد اما تنها برای آن روز بود انتطار می رفت بعد از آفتابی شدن هوا شهرداری یاسوج برای این بخش فکری اساسی کند تا نارضایتی برای مردم ایجاد نشود اما همه چیز تا بارش های روز گذشته فراموش شد.

,
, ,

روز گذشته باز هم در همین نقطه شاهد تجمع آب در بخشی بودیم که بلوار را نیز برای رفع مشکل تخریب کرده بودند و باز هم  همان آش و همان کاسه بود با وجود چنین مشکلی که  هر فردی در روزهای بارانی  وارد شهر شود  با آن رو به رو می شود.

,

 

,
, ,

 

,

آیا بهتر نبود شهرداری یاسوج به جای ترمیم چمن، گل کاری و طراحی و نصب المان های نوروزی در شهر یاسوج در این موقع از سال، به فکر مشکلات اساسی باشد که با هر بارندگی شاهد آن هستیم؟

,

گویا  این داستان در بارش های بعدی نیز ادامه خواهد داشت اکنون اولویت در شهر یاسوج بر طرف شدن مشکل این بخش از شهر است که دیگر با هر بارش شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه