اخبار داغ

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان خبر داد؛

کمک 7.5 میلیارد تومانی خیران هرمزگانی به مراکز نیکوکاری

کمک 7.5 میلیارد تومانی خیران هرمزگانی به مراکز نیکوکاری
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان با اشاره به رشد 40درصدی مشارکت های مردمی گفت: نیکوکاران هرمزگانی در 9 ماهه سال جاری هفت میلیارد و 500 میلیون تومان به مراکز نیکوکاری در سطح استان کمک کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد تاجیک، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان هرمزگان  در گفتگو با خبرنگار  هرمز؛  بابیان اینکه مراکز نیکوکاری باهدف نهادینه‌سازی فرهنگ احسان و نیکوکاری ایجادشده‌اند، اظهار کرد: مراکز نیکوکاری با حمایت کمیته امداد و هیئت‌امنای مساجد و معتمدان محلی از سال ١٣٩٢ به‌صورت محله محور در استان فعالیت خود را آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

وی افزود: مردم نوع‌دوست هرمزگان، در 9 ماهه سال جاری هفت میلیارد و 500 میلیون تومان به مراکز نیکوکاری در سطح استان کمک کردند که این میزان کمک نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40 درصد رشد داشته است.

,

تاجیک بابیان اینکه 35 مرکز نیکوکاری به نیازمندان سطح استان خدمت‌رسانی می‌کنند، یادآور شد: این مراکز به‌عنوان پل ارتباطی بین نیازمندان و خیران و باهدف گسترش ارتباطات بین مردم و شناسایی خیران و نیازمندان واقعی در محلات به ارائه خدمات به نیازمندان می‌پردازد.

,

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان هرمزگان بیان کرد: بیش از 157 هزار نیازمند واقعی از سوی مراکز نیکوکاری در محلات شناسایی‌شده است که خدمات ویژه‌ای به این افراد در عرصه‌های مختلف بهداشتی، درمانی، رفاهی، آموزشی، تجهیزاتی و معیشتی ارائه می‌شود.

,

وی خاطرنشان کرد: این مراکز در محله و مساجد زمینه مشارکت و حضور فعال مردم در رفع نیاز محرومان را فراهم کرده و تمامی کمک‌های پرداختی خیران به مراکز نیکوکاری توسط خود مردم به‌عنوان اعضای معتمد محله جمع‌آوری و بین نیازمندان با حفظ عزت‌نفس و کرامت آن‌ها توزیع می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه