اخبار داغ

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

نگاه ویژه دولت به مدیران کارآمد بومی است/هرمزگان را در حوزه فرهنگ و هنر دریابید

نگاه ویژه دولت به مدیران کارآمد بومی است/هرمزگان را در حوزه فرهنگ و هنر دریابید
معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه هرمزگان را بیشتر به صنعت و اقتصادش می‌شناسند،گفت: ظرفیت‌های عظیم فرهنگی از جمله هنرهای نمایشی، موسیقی، فرهنگ دینی و ناب اسلامی در این استان وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با حضور عبدالهادی فقهی زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد کشور در بندرعباس برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

در این مراسم از زحمات علیرضا درویش نژاد، مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان تکریم و  رضا کمالی زرکانی به‌عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان معرفی شد و همچنین از زحمات شش‌ماهه علی بندرعباسی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در مدت شش‌ماهه گذشته نیز تجلیل شد.

,

نگاه ویژه دولت به مدیران اصیل بومی است

, نگاه ویژه دولت به مدیران اصیل بومی است,

 عبدالهادی فقهی زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد در آئین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان با بیان اینکه فرهنگ بدون تردید یکی از بهترین واژه‌هاست .اظهار کرد: فرهنگ کوشش و کار برای بهتر ماندن، زیستن و موفقیت است.

,

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه همگان هرمزگان را بیشتر به صنعت و اقتصادش می‌شناسند، تصریح کرد:  اهالی فرهنگ و هنر، هرمزگان را به ظرفیت‌های فرهنگی عظیمش می‌شناسند که جلوه‌های متعدد فرهنگی ازجمله هنرهای نمایشی، موسیقی، فرهنگ دینی و ناب اسلامی در آن وجود دارد.

,

فقیهی زاده با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است، عنوان کرد: اگر فرهنگ نباشد و یا اینکه ضعیف عمل کند، نمی‌توان شاهد توسعه‌ ای پایدار در جوامع باشیم.

,

وی با تاکید بر نگاه ویژه دولت به مدیران اصیل بومی، بیان کرد: با بررسی های دقیق و موشکافانه بین هشت گزینه مدیر کلی فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان یکی از فرزاندان این مرزو بوم ترجیح پیدا کرد تا به این سمت منتسب شود.

,

ظرفیت های بزرگ فرهنگی در هرمزگان وجود دارد

, ظرفیت های بزرگ فرهنگی در هرمزگان وجود دارد,

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: امیدواریم با توجه به سابقه تحصیلاتی و تجربه هنری مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهد توسعه هرچه بیشتر زمینه‌های فرهنگ و ارشاد در هرمزگان باشیم.

,

فقیهی زاده اظهار کرد: اگرچه تردیدی در امکان اجرای نمایشگاه استانی کتاب به وجود آمده؛ اما در هفته‌های پایانی بهمن‌ماه و یا  هفته‌های آغازین اسفندماه نمایشگاه کتاب در هرمزگان برگزار می شود.

,

وی با بیان اینکه ظرفیت های بزرگ فرهنگی در هرمزگان وجود دارد، عنوان کرد: مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با شناسایی ظرفیت‌های نهفته و نیروهای خفته باید کوشا باشد تا بتواند در حوزه فرهنگ ثمر بخش باشد.

,

 معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  خاطر نشان کرد: مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در رشته‌ای خاص تحصیل و تخصص دارد اما لازم است با سینه گشاده با تمامی اهالی فرهنگ و هنر هرمزگان بنشیند و با آن‌ها هم اندیشی کند و از آنها یاد بگیرد.

,

فرهنگ ستون فقرات جامعه پایدار است

, فرهنگ ستون فقرات جامعه پایدار است,

همتی، استاندار هرمزگان در آیین تکریم معارفه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان با بیان اینکه زندگی بر پایه فرهنگ استوار است، اظهار کرد: فرهنگ ستون فقرات جامعه پایدار و شکل دهنده هویت هر جامعه است

,

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه در شرایط جنگ اقتصادی با استفاده از فرهنگ و رسانه می توان پیروز در این حوزه شد، تصریح کرد: پرنفوذ ترین ابزار در شکل گیری افکار جامعه فرهنگ و رسانه است.

,

همتی افزود: صداوسیما باید در مقوله فرهنگ مصرف عملکرد بهتری داشته باشد، تنظیم نوع مصرف مردم برای همراهی با دولت و مدیران برای ایستادگی در برابر تحریم ها از اولویت رسانه و فضای مجازی باید باشد.

,

وی با بیان اینکهقدرت فرهنگیان و هنرمندان در جنگ اقتصادی بسیار کار آمد است، گفت: ما باید کمتر مصرف کنیم و صادرات غیر نفتی را افزایش دهیم و باید شیر فلکه صادرات نفتی را برای دشمنان ببندیم و ما آن ها را تحریم کنیم.

,

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه هرمزگان ظرفیت های بالایی در حوزه فرهنگی از جمله پوشش، موسیقی دارد، عنوان کرد: باید بستری فراهم شود تا ظرفیت های طبیعی و دریایی استان را به همگان معرفی شود.

,

همتی با بیان اینکه هرمزگان را باید به استان جشنواره خیز تبدیل کرد،  تصریح کرد: جشنواره‌های متعددی می‌تواند با محوریت مسائل فرهنگی هرمزگان برگزار شود تا ظرفیت‌های متعدد این استان به‌خوبی در سطح کشور و حتی بین‌المللی منعکس شود.

,

وی خاطر نشان کرد: باید برای گردشگران اقدامات فرهنگی و هنری متنوعی را  رنامه‌ریزی و اجرا کنیم تا بخشی از نیازهای گردشگران را برطرف و فرهنگ استان را انتقال دهیم.

, وی خاطر نشان کرد: باید برای گردشگران اقدامات فرهنگی و هنری متنوعی را  رنامه‌ریزی و اجرا کنیم تا بخشی از نیازهای گردشگران را برطرف و فرهنگ استان را انتقال دهیم.,

هرمزگان کمبود کتابخانه دارد

, هرمزگان کمبود کتابخانه دارد,

سید مصطفی ذولقدر نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  هرمزگان احتیاج شدیدی به کتابخانه دارد، تصریح کرد:  کمبودهای زیادی در این مسیر وجود دارد که نیاز به پیگیری های مستمر برای رفع آن است.

,

نماینده مردم هرمزگان در شورای اسلامی عنوان کرد: باید نیروهای بومی استان برای رشد و بالندگی هرچه بیشتر به استان های دیگر برای کسب تجربه نیز بروند.

,

ذولقدر با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی و ایامئ الله دهه  فحر عنوان کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی فردی نادر جهان بودند که با همراهی مردم توانستند در مقابل رژیم طاغوت بایستند و دنیای کمونیست موجود در کشور را نابود سازد.

,

هرمزگان را در حوزه فرهنگ و هنر دریابید

, هرمزگان را در حوزه فرهنگ و هنر دریابید,

احمد مرادی، عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مسئولیت در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی سنگن بوده به همین جهت مدیران باهوش، باتدبیر و عاشق هنر و فرهنگ را می طلبد.

,

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه استان هرمزگان را در حوزه فرهنگ و هنر دریابید، تصریح کرد: در حوزه فرهنگ ظرفیت و پتانسیل های فراوانی در این استان وجود دارد که باید از آن حمایت و پشتیبانی شود.

,

مرادی با بیان اینکه در تئاتر جز گروهای برتر کشور هستیم، افزود:  در حوزه قرآن و عترت چیزی کم نداریم و استانی کاملا هماهنگ و همراه نظام هستیم و در بخش فرهنگ نیاز به توجه و هزینه در این بخش داریم زیرا بی‌توجهی به آن سبب ضرر غیرقابل جبران می‌شود.

,

وی با اشار به اینکههفته‌نامه‌های فعالی در هرمزگان وجود دارد که روزبه‌روز رو به خاموشی می‌روند، خاطر نشان کرد: این هفته نامه ها به لحاظ مشکلات اقتصادی رو به تعطیلی هستند که باید آنها حمایت کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه