اخبار داغ

معاون فرهنگی و هنری اداره ارشاد قزوین:

سیزدهمین نمایشگاه کتاب در قزوین برگزار می‌شود/ آغاز فروش بلیت فیلم‌فجر

سیزدهمین نمایشگاه کتاب در قزوین برگزار می‌شود/ آغاز فروش بلیت فیلم‌فجر
معاون فرهنگی و هنری اداره ارشاد قزوین گفت: نمایشگاه کتاب با حضور بیش از 200ناشر در قزوین برپا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهریار پرهیزکاری در گفت‌وگو با شاخص، با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در استان قزوین، اظهار کرد: این نمایشگاه از هشتم تا سیزدهم بهمن‌ ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برپا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی با بیان اینکه نمایشگاه با حضور ناشران کشوری برگزار می‌شود، افزود: اکنون ۴۱۶ناشر ثبت نام کردند اما فعلا مشخص نشده است که از این میزان چه تعداد در قزوین غرفه بگیرند.

,

معاون فرهنگی و هنری اداره ارشاد قزوین گفت: بدون شک بیش از ۲۰۰ ناشر در نمایشگاه کتاب استان قزوین شرکت می‌کنند؛ و این سیزدهمین نمایشگاه کتاب در استان است.

,

این مسئول با اشاره به هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب، ابراز بیان کرد: این نمایشگاه زمینه را برای تهیه کتاب با یارانه و همراه با تخفیف را برای مردم فراهم می‌کند.

,

وی عنوان کرد: مردم می‌توانند دسترسی راحت‌تری به مجموع کتاب‌ها داشته باشند و بتوانند از جدیدترین کتاب‌‌هایی که در کشور منتشر شده بهره‌مند شوند.

,

فیلم فجر در سینما مهتاب قزوین اکران می‌شود

, فیلم فجر در سینما مهتاب قزوین اکران می‌شود,

پرهیزکاری با اشاره به تخفیف ۳۰درصدی نمایشگاه کتاب، افزود: ۲۰درصد بن از طریق بن الکترونیک در اختیار مردم قرار می‌گیرد و ۱۰درصد هم ناشران تخفیف می‌دهند.

,

معاون فرهنگی و هنری اداره ارشاد قزوین گفت: طبق تفاهمنامه‌ای که منعقد شده امسال هم فیلم‌های فجر در سینما مهتاب قزوین از دوازدهم تا ۲۲بهمن اکران خواهد شد.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: تهیه بلیت‌های سینما از سوم تا هشتم بهمن ماه در سایت امکان پذیر است و همچنین علاقه مندان می‌توانند در زمان اکران فیلم‌ها در محل گیشه بلیت‌ها را تهیه کنند.

,

وی عنوان کرد: طبق پیش‌بینی‌ها فیلم‌های فجر در سه بخش خواهد بود و بهای هر بلیت ۱۰هزار تومان است که در صورت خرید پک جشنواره برای هر فیلم ۸ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه