اخبار داغ

دیدار فعالان بسیجی با خانواده چهار شهید دفاع مقدس + تصاویر

دیدار فعالان بسیجی با خانواده چهار شهید دفاع مقدس + تصاویر
برخی از فعالان بسیجی صبح امروز به دیدار چهار تن از خانواده های شهدای دفاع مقدس رفتند و با آنها دیدار کردند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دیدار و تکریم خانواده شهدا به عنوان یادگاران دفاع مقدس امر گرانبهایی است که موجب ترویج روحیه مقاومت و ایثار در جامعه می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

برخی از اعضای سازمان فضای مجازی بسیج با خانواده چهار تن ازشهدای دفاع مقدس دیدار کردند.

,

در دیدار با خانواده شهیدمحمودرضا درخشان، پدر شهید از دنیارفته بود و مادر شهید با وجوداینکه به سختی تکلم می کرد از دوستان استقبال کرد.

,

مادر شهید درباره ویژگی های برجسته فرزندش گفت: محمودرضا خیلی صبور بود. به نماز اول وقت اهمیت می داد و مراعات اقشار محروم را می کرد.

,

در دیدار با خانواده شهید محمد عرب فشافویه، پدر شهید از مشکلات جسمی رنج می برد و مادر شهید هم صحبت ما شد.

,

مادر شهید درباره یکی از مجروحیت های شهید گفت: ما خبر نداشتیم پسرمان در جنگ مسئولیت دارد. زمانی که به ما خبر دادند که وی مجروح شده برای ملاقات به بیمارستان صحرایی که بستری بود رفتیم.  محمد از ناحیه پهلو، پا و سینه مجروح شده بود. نکته جالب این بود که بیشتر مجروحان از ناحیه پهلو مجروح شده بودند در عملیاتی که رمز آن یا زهرا(س) بود.

,

در ملاقات با خانواده شهید احمد ایمانی مادر شهید از دنیا رفته بود و پدر شهید بیماری ریوی داشت. پدر شهید تا نام فرزند شهیدش را شنید اشک ریخت و گفت: پسرم از کودکی آرزوی شهادت داشت.

,

پدر و مادر شهید امیرحسین اعتمادیان در قید حیات بودند از ما استقبال کردند. مادر شهید درباره فرزندش گفت: پسرم در ایام محرم به دنیا آمد و علاقه خاصی به امام حسین(ع) داشت. پیکر فرزندم پس از 13 سال بازگشت. امیرحسین به شدت به ما وابستگی داشت ولی با تمام اینها اولویتش جنگ بود.

,

, , , , , , , , , , , , ,

 

,

 

,

, , ,

, , , , , , ,

, ,

 

,

, , ,

, , , , , ,

, , , ,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه