اخبار داغ

مدیرکل ارتباطات و فناوری ‌اردبیل:

جایگاه سوم اردبیل در شاخص توسعه ارتباطات روستایی/ ساخت ۳۰۰ کیلومتر زیرساخت فیبرنوری در اردبیل آغاز شد

جایگاه سوم اردبیل در شاخص توسعه ارتباطات روستایی/ ساخت ۳۰۰ کیلومتر زیرساخت فیبرنوری در اردبیل آغاز شد
مدیرکل ارتباطات و فناوری ‌اردبیل گفت: ساخت زیرساخت ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری در این استان آغاز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،بهروز رزمی عصر امروز  در جلسه شورای فناوری اطلاعات در اردبیل از ارتقای رتبه استان اردبیل در زمینه ارتباطات وفناوری خبر داد و گفت: برای علاقه مندان این رشته تسهیلات از 15 میلیون تا 3 میلیارد تومان با سود بانکی 4 الی 12 درصد داده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: استان اردبیل در خصوص ICT ارتباطات واطلاعات در سال 94 رتبه 20 کشوری داشته که در این دو سال گذشته آخرین امار که وزارت منتشر کرده رتبه 12 کشوری را شامل می‌شود.

,

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: در خصوص IDIشاخص توسعه ودسترسی به اینترنت در سال 94 رتبه 22 را داشته که طی 2سال گذشته توانسته رتبه 17 کشوری را به دست آورد.

,

وی بیان کرد: در شاخص توسعه ارتباطات روستایی نیز رتبه 3 کشوری را در سال 97 کسب کرده ایم این امار مستند و مورد تایید وزارت کشوری قرار دارد.

,

مدیرکل ارتباطات و فناوری استان اردبیل با بیان اینکه 4 رقم آخر شماره تلفن ثابت مشترکان تغییر نمی‌کند، بیان کرد: در روزهای اخیر به دلیل  تغییر تلفن خانگی و اینترنت مشترکین به خاطر ارتقای  فیبر نوری سعی و تلاش بر این شد تا رقم 4 شماره تلفن هموطنان تغییر نکند.

,

وی با بیان اینکه زیرساخت 300 کیلومتر فیبر نوری در استان اردبیل آغاز شده است، ادامه داد: تمام سعی و تلاش بر این است تا برهموطنان ریالی خسارت وارد نشود.

,

رزمی تصریح کرد: در راستای توسعه اشتغال در این حوزه در سطح استان اقدامات گسترده‌ای انجام شده که شاهد تداوم این اقدامات خواهیم بود به طوری که در فروردین و اردبیهشت 95 شرکت‌های اردبیل در حد فروش دوربین مدار بسته بوده‌اند که خوشبختانه در این 2 سال بالغ بر 5 مورد نشست اشتغال برگزار شده این نشست‌ها برای اولین بار توسط اداره ارتباطات وفناوری در سراسر استان برگزار شد که مورد استقبال خوبی بوده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه