اخبار داغ

حمید ابراهیمی در گفتگو با دانا؛

برای ساختن فیلم به اسپانسر نیاز داریم/ فیلم های به ظاهر کمدی گیشه را پرکرده اند+فیلم

برای ساختن فیلم به اسپانسر نیاز داریم/ فیلم های به ظاهر کمدی گیشه را پرکرده اند+فیلم
حمید ابراهیمی بازیگر گفت: آمار کارگردان اولی ها زیاد شده و این خوب است، جوان ترها آمده اند و با سختی کار می سازند و این اتفاق خوبی است اما متاسفانه گیشه ما را فیلم های کمدی ای که به نظر من اصلا کمدی نیستند پر کرده است و مخاطب می رود می بیند، این گونه مخاطب را تربیت می کنند و با ترفندهای مختلف آن ها را به سالن های سینما می کشانند.
[

حمید ابراهیمی بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون در خصوص نمایش لاله زار، هتل کاتوزیان که به تازگی در خانه نمایش مهرگان به روی صحنه برده است و نویسندگی و کارگردانی آن را بر عهده دارد در این باره در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: طرح این نمایشنامه را از سال ها پیش در ذهن داشتم اما در چند ماه قبل تصمیم گرفتم که آن را بنویسم و وقتی که آن را نوشتم، از دوستان و اساتید خودم دعوت کردم، این عزیزان نیز به من لطف داشتند و ما این کار را شروع کردیم.

, حمید ابراهیمی, لاله زار، هتل کاتوزیان, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: خوشبختانه کار آن گونه که خودم دلم می خواست با کمک اساتید آماده شد و چند شبی است در خانه نمایش مهرگان روی صحنه رفته ایم.

,

 

,

ابراهیمی اظهار داشت: خدا را شکر در اوضاع نابسامان مخاطب استقبال بد نبوده است؛ مخاطبان برخی از تئاترها را حتی با بلیت های گران قیمت می روند و می بینند، در بخش خصوصی این نمایش ها با بیلبوردهای زیادی که در سطح شهر دارند مخاطب را به سالن تئاتر می کشانند؛ تئاتر هایی مثل ما به کمک و حمایت دولتی نیاز داریم، هنوز نتوانسته ایم درست اطلاع رسانی کنیم، کار ما باید حداقل 100 بیلبورد در سطح تهران داشته باشیم.

, ابراهیمی,

 

,

این بازیگر کشورمان اذعان داشت: مسائل و اتفاقات فراوان است، در بخش خصوصی برخی از دوستان شناخت های لازم را دارند و به سراغ اسپانسرها می روند، اسپانسرها نیز کمک می کنند وبا آوردن بازیگران نامی دست به دست هم می دهند و کار را بالا می آورند، وقتی از یک کار حمایت شود به نظرم جواب می دهد، فرقی نمی کند خصوصی یا دولتی باشد.

,

وی در ادامه بیان داشت: تئاتر مخاطب خودش را پیدا کرده است، کافی است یک مقدار اطلاع رسانی شود، مردم تئاتر و نمایش را دوست دارند، به خصوص نمایش های ایرانی مانند نمایش ما که فضای نوستالژیکی برای مردم دارد و مردم را با خودش به سال های 1318 تهران می برد، در این شب هایی که مخاطبین نمایشم را دیدم اکثر آن ها نمایش را دوست داشتند.

,

 

,

ابراهیمی در مورد علت کم کاری اش در حوزه تصویر گفت: به مدت یک سال تلاش کردم که کارگردانی فیلمی را انجام دهم، مجوز ساخت هم گرفتم اما متاسفانه به خاطر نبود اسپانسر نتوانستم آن را بسازم، در این حین اگر کاری هم به من پیشنهاد می شد را رد می کردم، اما الان هفت یا هشت ماه است که شروع کرده ام و ان شاءالله از اوایل سال 98 کارهایم پخش می شود.

, ابراهیمی,

 

,

وی در ادامه عنوان داشت: سریال حکایت های کمال به کار کارگردانی آقای صلح میرزایی و تهیه کنندگی آقای شایان فر را برای تلویزیون آماده پخش داریم و یک کار سینمایی هم برای جشنواره فیلم فجر به کارگردانی آقای رضا ذهتابچیان و تهیه کنندگی آقای محمدرضا شفاه آماده داریم، یک کار دیگر هم هست که در چند روز آینده شروع می شود.

, حکایت های کمال, آقای صلح میرزایی, آقای شایان فر, آقای رضا ذهتابچیان, محمدرضا شفاه,

 

,

بازیگر سریال گاوصندوق اذعان داشت: آمار کارگردان اولی ها زیاد شده و این خوب است، جوان ترها آمده اند و با سختی کار می سازند و این اتفاق خوبی است اما متاسفانه گیشه ما را فیلم های کمدی ای که به نظر من اصلا کمدی نیستند پر کرده است و مخاطب می رود می بیند، این گونه مخاطب را تربیت می کنند و با ترفندهای مختلف آن ها را به سالن های سینما می کشانند.

, گاوصندوق,

 

,

وی ادامه داد:  من بارها دیده ام تماشاگر با انرژی وارد سالن سینما شده و بعد از گذشت 10 دقیقه با خود گفته چرا هزینه کردم و به دیدن این فیلم آمده ام، امیدوارم که یک روزی این جریان درست شود.

,

 

,

حمید ابراهیمی در پایان گفت: وقتی ما حمایت ویژه اسپانسری در کاری نداریم، وظیفه اطلاع رسانی به دوش خبرنگاران، روزنامه نگاران و فضای مجازی است، ما با هم گره خورده ایم و می توانیم به همدیگر کمک کنیم.

, حمید ابراهیمی ,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه