اخبار داغ

گزارش تصویری/

نشست خبری «آزادی بیان و حقوق بشر» در آمریکا /تصاویر

نشست  خبری «آزادی بیان و حقوق بشر» در آمریکا /تصاویر
نشست آزادی بیان و حقوق بشر در آمریکا به بهانه بازداشت «مرضیه هاشمی» مجری شبکه پرس تی وی بعد از ظهر امروز -شنبه ۲۹ دی ماه- با حضور پیام تیرانداز مدیرعامل خبرگزاری فارس، مسعود بصیری رئیس بسیج رسانه و بیژن نوباوه فعال رسانه‌‌ای در خبرگزاری فارس برگزار شد.
[

به گزارش سرویس چند رسانه ای  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشست آزادی بیان و حقوق بشر در آمریکا به بهانه بازداشت «مرضیه هاشمی» مجری شبکه پرس تی وی بعد از ظهر امروز -شنبه ۲۹ دی ماه- با حضور پیام تیرانداز مدیرعامل خبرگزاری فارس، مسعود بصیری رئیس بسیج رسانه و بیژن نوباوه فعال رسانه‌‌ای در خبرگزاری فارس برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بنا بر این گزارش، بیژن نوباوه خبرنگار پیشکسوت که در ایالات متحده امریکا نیز مدتی فعالیت داشته است در ابتدای این نشست گفت: امروز با موضوعی مواجه ایم که برای همه ما سوال است و آنهم دستگیری خبرنگاری در کشور خودش بدون هیچ دلیلی است و بعد از چند روز دولت امریکا اعلام کرده قبل از اینکه به نتیجه نرسیم او آزاد نمی شود‌.

,

وی ادامه داد: نوع رفتاری که دولت آمریکا با او می‌کند و همچنین دیگر رفتارهایی که با خانم هاشمی شده است بیانگر این است که رفتار آنها حقوقی نیست و قبلا شبیه به این را شاهد بودیم و این به نظر می‌رسد نتیجه شکست‌های آمریکا در کشورهای خاورمیانه است.

,

 

,

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه