اخبار داغ

چند درصد واحدهای صنعتی کرمانشاه غیرفعالند؟

چند درصد واحدهای صنعتی کرمانشاه غیرفعالند؟
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ۱۰۵۰ واحد در حوزه صنعت و معدن دارای پروانه بهره‌برداری هستند، گفت: ۲۸ درصد این واحدها در استان غیرفعال‌ است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهر، محسن دارابی عصر امروز در هفتاد وسومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در استانداری کرمانشاه برگزار شد به ارائه گزارش آخرین واحدهای صنعتی استان پرداخت و اظهار داشت: تعداد ۱۰۵۰ واحد تولیدی در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان دارای پروانه بهره برداری هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با اشاره به اینکه در حوزه صنعت و معدن ۱۰۵۰ واحد دارای پروانه بهره‌برداری در استان وجود دارد گفت: از این تعداد حدود ۲۹۴ واحد غیر فعال داریم که ۱۱۰ مورد آن به هیچ وجه قابلیت احیاء ندارد.
,
 
,
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه بیان کرد: همچنین ️۵۷۹ واحد تولیدی فعال داریم که برای توسعه و پیشرفت آنها نیازمند سرمایه گذاری جدید هستیم.
,
 
,
وی تصریح کرد: حدود ۱۸۴ واحد نیاز به احیاء دارند که ۱۲ مورد آن نیازمند کارکارشناسی هستند و به صورت ویژه توسط استانداری و معاونین در دستور کار قرار دارد.
,
 
,
دارابی با بیان اینکه تعداد ۲۹ واحد هم که مشکلات کمتری دارند در سازمان صنعت، معدن و تجارت قابل رسیدگی است، تصریح کرد: در حال حاضر کار کارشناسی ۶۷ واحد آغاز شده است و هر تعدادی که به نتیجه نرسد نیازمند جلسه ستاد تسهیل و کمک استاندار است.
,
 
,
وی افزود: تعداد ۷۷ واحد قابل احیاء نیز به خانه صنعت، معدن تجارت جهت بررسی مشکلات و بازگشت به چرخه احیاء معرفی شده که تا کنون در ۱۱ مورد مشکلات را حل و فصل کرده است.
,
 
,
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه افزود: حدود ۱۷۷ واحد نیمه‌فعال داریم که مشکلات اورژانسی دارند و لازم است با استفاده از ظرفیت شرکت شهرک‌های صنعتی به آنها رسیدگی شود.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه