اخبار داغ

مدیرعامل بیمارستان سینای اراک:

بدهی بیمه ها، بیمارستان سینای اراک را به مرحله بحران رسانده است/صدور مجوز توریست درمانی برای بیمارستان خصوصی اراک

بدهی بیمه ها، بیمارستان سینای اراک را به مرحله بحران رسانده است/صدور مجوز توریست درمانی برای بیمارستان خصوصی اراک
مدیرعامل بیمارستان سینا گفت:در این پروژه برای ۳۸۰ نفر اشتغال‌زایی مستقیم و نزدیک به ۶۰۰ نفر اشتغال‌زایی غیرمستقیم داشتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ مرتضی صدیقی مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی سینا شامگاه شنبه در جلسه شورای اسلامی کلانشهر اراک ضمن اشاره به اینکه بیمارستان سینا از بعضی جهات در غرب کشور و حتی در کل کشور بی‌نظیر است گفت: این پروژه یکی از مهم‌ترین منابع اشتغال‌زایی در اراک بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

صدیقی سرمایه‌گذاری برای انجام این پروژه را ۱۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: از این میزان ۲۰ میلیارد به‌صورت تسهیلات از بانک ملی و ۸۰ میلیارد آن‌هم با آورده سهامداران جمع‌آوری‌شده است.

,

صدور مجوز توریست درمانی برای بیمارستان سینا

, صدور مجوز توریست درمانی برای بیمارستان سینا, صدور مجوز توریست درمانی برای بیمارستان سینا,

وی بیان کرد: بیمارستان سینای اراک در زمینی به مساحت بیش از ۱۱ هزار متر و ۲۲  مترمربع بنا، ساخته شد که یکی از مدرن‌ترین و لوکس‌ترین بیمارستان‌های ایران است.

,

مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی سینا ضمن اشاره به اینکه اولین مرکز درمانی در اراک هستیم که مجوز توریست درمانی را دریافت کرده‌ایم تصریح کرد: جلوگیری از مهاجرت پزشکان متخصص و خرج شدن بخش زیادی از درآمد پزشکان در همین شهر از اهداف احداث این پروژه است.

,

ارائه خدمات به بیماران سرطانی در بیمارستان سینا تا دو هفته دیگر

, ارائه خدمات به بیماران سرطانی در بیمارستان سینا تا دو هفته دیگر, ارائه خدمات به بیماران سرطانی در بیمارستان سینا تا دو هفته دیگر,

وی با تأکید بر اینکه سعی شده است که تمامی فعالیت های درمانی و تشخیصی را در این بیمارستان پوشش دهیم تشریح کرد: بخش ناباروری این بیمارستان یکی از بهترین های کشور است و همچنین با راه اندازی بخش رادیو تراپی تا دو هفته دیگر تنها مرکز ارائه دهنده خدمات به بیماران سرطانی بعد از بیمارستان آیت الله خوانساری خواهیم بود.

,

ایجاد اشتغال برای ۱۰۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در بیمارستان سینا

, ایجاد اشتغال برای ۱۰۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در بیمارستان سینا, ایجاد اشتغال برای ۱۰۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در بیمارستان سینا,

صدیقی داشتن متخصص اطفال در طول شبانه روز، دارا بودن مجوز پزشکی ورزشی و آزمایشگاه پیشرفته را از دیگر ویژگی های این بیمارستان برشمرد و اظهار کرد: در این پروژه برای ۳۸۰ نفر اشتغال زایی مستقیم و نزدیک به ۶۰۰ نفر اشتغال زایی غیر مستقیم داشتیم.

,

وی ضمن بیان اینکه از زمان راه اندازی و همچنین در زمان ساخت اقبالی از سوی مسئولین ندیدیم، بزرگترین مشکل بیمارستان را همکاری بیمه ها عنوان کرد و افزود: ۵۹ میلیون تومان سقفی است که سازمان بیمه سلامت برای بیمارستان سینا در نظر گرفته است و این در حالی است که این سقف برای بیمارستان مشابه ۱۰ برابر است.

,

مدیر عامل بیمارستان فوق تخصصی سینا به محدودیت های زیاد بیمه تامین اجتماعی در حوزه سرپایی اشاره کرد و ضمن تاکید بر اینکه از اول تیر ماه ۹۶ تا به حال بابت بیماران بستری هزینه پرداخت نشده است عنوان کرد: خواسته ما این است که عدالت برقرار شود و محدودیت سقف ها نسبت به امکانات صورت گیرد.

,

سنگینی بار بدهی بیمه ها بیمارستان سینای اراک را در مرحله بحران قرار داده است

, سنگینی بار بدهی بیمه ها بیمارستان سینای اراک را در مرحله بحران قرار داده است, سنگینی بار بدهی بیمه ها بیمارستان سینای اراک را در مرحله بحران قرار داده است,

وی با بیان اینکه در حال حاضر با عدم پرداخت بیمه ها بیمارستان در مرحله بحران قرار گرفته است بیان کرد: امیدواریم بتوانیم از بحران عبور کنیم و سربلند باشیم و مطئنا اگر مشکلات بیمه ای نبود ۵۰ درصد اشغال تخت امروز بیمارستان به ۸۰ درصد میرسید و مردم می توانستند از این شرایط استفاده کنند.

,

صدیقی مطرح کرد: با توجه به هزینه فراوان در بخش دولتی اما جامعه راضی نیست و این نشان می دهد ساختار طوری است که هر چه قدر هزینه شود جواب نمی دهد.

,

وی ضمن اشاره به اینکه با توجه به زیر ساخت های بیمارستان و ظرفیت گسترش تا ۵۰۰ تخت، برنامه این بود که فاز دوم را انجام دهیم عنوان کرد: اما با توجه به مشکلات موجود فعلا فقط به فکر زنده ماندن هستیم.

,

مدیر عامل بیمارستان سینا حضور پزشک متخصص در تمام حوزه ها را یکی از نیاز ها دانست و تصریح کرد: پیش بینی این است که یکی از بهترین اورژانس های منطقه خواهیم بود.

,

وی ضمن بیان اینکه در تهیه گوشت مورد نیاز آشپزخانه مشکل داریم خاطر نشان کرد: در تغذیه بیماران کار منحصر به فردی انجام دادیم که در آن برچسب محتویات غذا بر روی بشقاب ثبت می شود و همچنین تنها بیمارستانی هستیم که بعد از مرخصی نیز تغذیه بیمار را تامین می کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه