اخبار داغ

مدیرعامل صنایع فراساحل ایران :

دولت با سفارش ساخت پروژه های کشتی سازی از ایزوایکو حمایت کند

دولت با سفارش ساخت پروژه های کشتی سازی از ایزوایکو حمایت کند
مدیرعامل شرکت مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران گفت: مجلس و دولت با حمایت از این مجتمع پروژه‌هایی که توان ساخت و تعمیر آن در کشور وجود دارد را به شرکت‌های خارجی سفارش ندهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  هرمز؛حمید رضائیان اصل،مدیرعامل شرکت مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران در گفتگو با خبرنگار ما بابیان اینکه این مجتمع صنعتی با تلاش شبانه‌روزی کارکنانش توانسته به جایگاه خوبی دست پیدا کند،اظهار کرد:با جذب نخبگان دانشگاهی و راه‌اندازی یک مرکز دانش‌بنیان توانستیم بسیاری از مشکلاتی که پیش روی صنعت کشتی‌سازی وجود داشت را مرتفع کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

رضائیان با اشاره به اینکه هر تهدیدی می‌تواند به وجود آورنده یک فرصت باشد، گفت: درگذشته دانش تعمیرات ریگ‌های حفاری در اختیار انگلستان و آمریکا بود، با شروع تحریم‌ها ما در این زمینه با مشکلاتی مواجه شدیم که توانستیم باوجود تحریم‌ها نه‌تنها به مرز این دانش دست پیدا کنیم بلکه از آن فراتر برویم و در زمینه‌ی تعمیر ریگ‌های حفاری به خودکفایی برسیم و امروز کشور در این زمینه خودکفاست.

,

مدیرعامل ایزوایکو با اشاره به اینکه ایزوایکو به دانش ساخت انواع شناورها با استانداردهای بین‌المللی دست‌یافته‌ گفت:این مجتمع نیازمند حمایت همه‌جانبه مجلس، دولت  است تا پروژه‌هایی که توان ساخت و تعمیر آن در کشور وجود دارد به شرکت‌های خارجی سفارش ندهند.

,

رضائیان بابیان اینکه دانشگاه باید در حوزه‌ منابع انسانی نیز ورود کند، گفت: دانشگاه باید با شناخت مشکلات صنعت نیروهای کارآمد را جهت رفع مشکلات صنعت تربیت کند تا ارتباط بین صنعت و دانشگاه پویا و کاربردی باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه