اخبار داغ

عالم اهل سنت هرمزگان:

حضرت زهرا(س) الگویی کامل برای جهانیان است

حضرت زهرا(س) الگویی کامل برای جهانیان است
عالم اهل سنت هرمزگان با تاکید بر اینکه حضرت زهرا(س) همیشه پشتیبان اسلام بودند،گفت: این بانوی بزرگوار همواره همپای حضرت علی(ع) برای رشد و نمو جامعه اسلامی تلاش کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ شیخ مسعود راهبر، عالم اهل سنت هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به جایگاه ویژه حضرت زهرا(س) در میان اهل سنت، اظهار کرد: این بانوی بزرگوار  دختر رسول اکرم(ص) و همسر بزرگ مرد تاریخ حضرت علی(ع) بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

عضو شورای روحانیت هرمزگان با بیان اینکه حضرت زهرا(س) الگویی ناب برای تمام زنان عالم است، گفت: پیامبر اکرم(ص) این بانوی بزرگوار را ریحانه و ام ابیها خطاب می کردند و با وجود سن کم اما در تمام امور منزل مهارتی خاص داشتند.

,

راهبر تصریح کرد: حضرت زهرا(س) با وجود اینکه عمر کوتاهی داشتند اما برکات فراوانی برای جامعه اسلامی داشتند به طوری که ادامه دهنده نسل پیامبر(ص) بودند و این بانوی بزرگوار شخصیت های بزرگی چون امام حسن(ع) و امام حسین(ع) را در دامن خود پرورش دادند.

,

وی با تاکید بر اینکه حضرت زهرا(س) همیشه پشتیبان اسلام بودند، افزود: این بانوی بزرگوار همواره همپای حضرت علی(ع) برای رشد و نمو جامعه اسلامی تلاش کردند و جان فشانی های فراوانی برای اسلام نمودند.

,

عالم اهل سنت هرمزگان با بیان اینکه زنان جامعه اسلامی باید همسرداری را از حضرت زهرا(س) یاد بگیرند، عنوان کرد: حضرت زهرا(س) در همسر داری، بچه داری و خانه داری تبحر خاصی داشتند و زنان با الگو گیری از این بانوی بزرگوار می توانند به سعادت های بزرگ دنیوی و اخروی برسند.

,

راهبر اظهار کرد: حضرت زهرا(س) علاوه بر اینکه درخانه داری الگویی کامل به شمار می رود در دین شناسی نیز کامل بودند به طوری که همواره در کنار پیامبر(ص) بودند و محرمی بر اصرار پیامبر بزرگوار بودند.

,

وی بابیان اینکه زنان مسلمان و انقلابی باید حضرت فاطمه (س) را الگوی خود قرار دهند، خاطر نشان کرد: هرچه از زندگی این بانوی بزرگوار به جهانیان گفته شود بازهم کم است وهمه ما وظیفه داریم این بانو را به جهانیان معرفی کنیم.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه