اخبار داغ

رئیس بنیاد ایران شناسی همدان:

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود
رئیس بنیاد ایران شناسی همدان گفت: در ایام دهه فجر نمایشگاهی از دستاوردهای انقلاب اسلامی با همکاری سازمان اسناد ملی و کتابخانه‌های غرب کشور (همدان) برپا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن جانجان امروز در گفت‌وگو با نافع اظهار کرد: بنیاد ایران شناسی همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری دانشگاه بوعلی سینا همایشی در راستای معرفی دستاوردهای انقلاب برگزارمی‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی بیان کرد: همچنین قرار است در ایام دهه فجر نمایشگاهی از دستاوردهای انقلاب اسلامی با همکاری سازمان اسناد ملی و کتابخانه‌های غرب کشور (همدان) نیز برپا شود.

,

رئیس بنیاد ایران شناسی همدان در خصوص وضعیت دانشنامه جامع همدان تصریح کرد: دانشنامه جامع همدان نیز در حال انجام بوده و اواخر کار آن است به طوری که اکنون در حال جمع‌آوری اطلاعات است.

,

وی هدف از تدوین دانشنامه جامع همدان را معرفی ظرفیت استان همدان در مجامع بین‌المللی عنوان کرد و گفت: در دانشنامه همدان به 19 مدخل پرداخته شده که از جمله آن می‌توان به جغرافیای تاریخی،  جغرافیای طبیعی، آب و هوای استان،  منابع آبی،  جغرافیای انسانی،  جغرافیای زیستی،  جغرافیای شهری،  جغرافیای روستایی و عشایر و... اشاره کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه