اخبار داغ

مدیر کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

تصویب ۴بانده کردن سه راهی بلداجی تا چغاخور

تصویب ۴بانده کردن سه راهی بلداجی تا چغاخور
مدیر کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: ۴ بانده کردن سه راهی بلداجی تا چغاخور تصویب شد که با اجرایی کردن این پروژه از حوادث ناگهانی جلوگیری می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داریوش حسینی مدیر کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: رسیدگی به معظلات اراضی گندمان در دستور کار کارشناسان راه و شهرسازی قراردارد.

وی همچنین از تصویب ۴بانده کردن سه راهی بلداجی تا چغاخور خبر داد و ابراز امیدواری کرد با اجرایی شدن پروژه مذکور تا حدود زیادی از تلفات جانی و مالی این مسیر کاسته شود.

حسینی درخصوص بازنگری در طرح جامع و تفصیلی بلداجی مطالبی عنوان نمود واین بازنگری را در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر و ساماندهی ساخت وسازهای شهر بلداجی دانست.

لازم به ذکر است؛ طرح جامع شهری عبارت از طرح بلند مدتی است که در آن نحوه استفاده از اراضی و منطقه‌بندی مربوط به حوزه‌های مسکونی، صنعتی، بازرگانی، اداری و کشاورزی و تأسیسات و تجهیزات و تسهیلات شهری و نیازمندیهای عمومی شهری، خطوط کلی ارتباطی و محل مراکز انتهایی خط (ترمینال) و فرودگاه‌ها و بنادر و سطح لازم برای ایجاد تأسیسات و تجهیزات و تسهیلات عمومی مناطق نوسازی، بهسازی و اولویتهای مربوط به آن‌ها تعیین می‌شود و ضوابط و مقررات مربوط به کلیه موارد فوق و همچنین ضوابط مربوط به حفظ بنا و نماهای تاریخی و مناظر طبیعی، تهیه و تنظیم می‌گردد. طرح جامع شهر بر حسب ضرورت قابل تجدیدنظر خواهد بود. همچنین طرح تفصیلی، عبارت از طرحی است که بر اساس معیارها و ضوابط کلی طرح جامع شهر، نحوه استفاده از زمین های شهری در سطح محلات مختلف شهر و موقعیت و مساحت دقیق زمین برای هر یک از آن ها و وضع دقیق و تفصیلی شبکه عبور و مرور و میزان تراکم جمعیت و تراکم ساختمانی در واحدهای شهری و اولویت های مربوط به مناطق بهسازی و نوسازی و توسعه و حل مشکلات شهری و موقعیت کلیه عوامل مختلف شهری در آن تعیین می شود و نقشه ها و مشخصات مربوط به مالکیت بر اساس مدارک ثبتی تهیه و تنظیم می گردد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه