اخبار داغ

فرماندار شهرستان اسدآباد:

ناکارآمدی مسئولان اجرایی نباید به نام نظام تمام شود

ناکارآمدی مسئولان اجرایی نباید به نام نظام تمام شود
.فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه نسل جوان امروز قبل از انقلاب را ندیده و درک درستی از آن ندارند، گفت: نباید ناکارآمدی دستگاه و یا مسئول اجرایی منتسب به نظام شود و همه دستاوردهای مهم انقلاب را زیر سؤال ببرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از نافع،‌ کریم حمیدوند صبح امروز در ستاد هماهنگی گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلام شهرستان اسدآباد، با اشاره به چهل سالگی انقلاب، بر اجرای برنامه های فرهنگی بانشاط  و متناسب با ایام فاطمی تأکید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی گفت: امروز جوانان و نسل جدید قبل از انقلاب را ندیده‌اند و شناخت و درک درستی نسبت به آن ندارد و همین امر باعث شده که دشمن با تبلیغات گسترده درفضای مجازی دیدگاه آنان را نسبت به انقلاب تغییر دهند.

,

فرماندار اسدآباد اذعان داشت: نباید ناکارآمدی دستگاه و یا مسئول اجرایی منتسب به نظام شود و همه دستاوردهای مهم انقلاب را زیر سؤال برود.

,

وی با بیان اینکه امروز استقلالی که انقلاب به ما داده قبل از انقلاب نبود و این بزرگترین دستاورد نظام است، افزود: تصور کنیم که اگر این میزان خدمات درطول ۴۰سالگی  انقلاب انجام نمی‌شد و این برنامه ها را اجرا نمی‌کردیم چه می‌شد؟!

,

حمیدوند در ادامه با اشاره به اینکه براساس تعهد پیمانکار پروژه استخرشنای اسدآباد باید در ۲۲ بهمن افتتاح شود، از مسئولان اداره ورزش و جوانان خواست این موضوع را پیگیری کنند.

,

وی به برخی از پروژه‌های قابل افتتاح در سطح شهرستان اشاره و اضافه کرد:  مسئولان دستگاه‌ها با یک برنامه ریزی مناسب و بهره‌برداری از پروژه‌ها خدمات را به مردم ارائه دهند.

,

فرماندار شهرستان اسدآباد فضای مجازی را فرصت مناسبی برای نمایش دستاوردهای انقلاب، خدمات و اقدامات در طول ۴۰ سال انقلاب دانست و از ادارات خواست در این زمینه پای کار باشند و با یک برش شهرستانی این امر را اطلاع‌رسانی کنند.

,

در ادامه این نشست مسئولان کمیته‌های زیر مجموعه ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه‌های این دهه را اعلام کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه