اخبار داغ

انتقاد تند یک شهروند یاسوجی از مخابرات استان؛

مشکل آنتن دهی شهرک میلاد یاسوج همچنان پا بر جاست/سامانه 9990 فقط پیام بررسی می دهد و بررسی انجام نمی شود

مشکل آنتن دهی شهرک میلاد یاسوج همچنان پا بر جاست/سامانه 9990 فقط پیام بررسی می دهد و بررسی انجام نمی شود
اهالی شهرک میلاد یاسوج از عدم آنتن دهی گوشی در این منطقه گلایه مند هستند و می گویند سامانه 9990 فقط پیام می دهد که بررسی می شود اما بررسی وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ایل بانو، اوایل دی ماه بود که  تعدادی از شهروندان یاسوجی ساکن در شهرک میلاد شرف آباد در تماس با این پایگاه خبری نسبت به آنتن دهی تلفن همراه و قطع اینترنت گلایه داشتند و اعلام کردند هنگامی به داخل خانه می رویم آنتن دهی و اتصال اینترنت با مشکل مواجه می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو،,

 

,

این پایگاه خبری نیز بنا به رسالتی که داشت در 17 دی ماه با  مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد مصاحبه ای داشت(اینجا بخوانید) که در این مصاحبه  افتخاری گفت: همه شهروندان با شماره 9990 تماس بگیرند و مشکلات خود را بیان کنند تا برای بررسی و حل مشکلات آن ها اقدام شود.

, اینجا بخوانید,

 

,

یکی از  ساکنان اهالی شهرک میلاد شهر یاسوج  مصاحبه آقای مدیرعامل را اینگونه پاسخ داده است که مدیرعامل مخابرات استان فرمودند  پیگیری می کنند و مشترک هم باید با 9990 تماس بگیرد.

,

این شهروند ادامه داد: من حدود همون 12 روز پیش بدلیل اینکه گوشی آنتن نمی دهد رفتم روی پشت بام خانه و با این سامانه تماس گرفتم  خود کاربر سامانه فوق  گفت چرا گوشی قطع وصل می شود  صدا نمیرسد  براشون توضیح دادم بعدش پیامی با مضمون زیر برای من ارسال کردند

,

مشترک گرامی

,

مشکل شما دریافت گردید و با شماره تیکت 20190107006834 در حال پیگیری است .

,

با تشکر

,

همراه اول

,

این شهروند گفت: روز بعد تماس گرفتند که مشکل چیه براشون توضیح دادم  پیام زیر را فرستادند مشترک گرامی، مشکل خط شما به شناسه 20190107006834 در دست بررسی می باشد و بیش از زمان اعلام به شما به طول خواهد انجامید. باتشکر همراه اول و تمام  دیگر رفت که رفت.

,

 

,

این شهروند یاسوجی که ساکن شهرک میلاد است بیان کرد: دیگر  هیچ خبری از مخابرات نشد  آیا واقعا مخابرات همه را به همین شکل پیگیری می کند  که صرفا فقط تماس بگیرد که مشکل چیست؟یعنی فقط صرفا میخواهند  به یک شکلی  نشان بدهند پیگیر کار ما هستند ولی هیچ اقدامی نکنند؟ آیا باید در مرکز استان گوشی آنتن ندهد ؟ آیا ما در روستای و به دور از آنتن و دسترسی به مخابرات هستیم ؟ آیا مخابرات استان نباید پیگیری کند مشکل آنتن دهی چیست؟.

,

آیا......

,

آیا .......

,

آیا ........

,

و هزاران اما و اگر دیگر......?

,

با توجه به گلایه های شهروندان ساکن در شهرک میلاد یاسوج انتظار می رود که مخابرات استان در جهت رفع مشکل اهالی این منطقه تلاش کنند این پایگاه خبری آمادگی انتشار جوابیه شرکت مخابرات استان در خصوص دلیل عدم آنت دهی شهرک میلاد یاسوج را دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه